21. septembra 2016

Zápisník, alebo ako využiť titulnú stranu zo sady papierov

Vitajte :)
V dnešnom príspevku by som Vám chcela ukázať ako sa dajú papiere titulných strán zo sady papierov využiť napríklad aj na zápisník. Tu je príklad papierov, ktoré tvoria titulnú stranu. 
Z jednej strany majú takúto podobu:

a z druhej takúto:

Z takýchto papierov som sa rozhodla vyrobiť obal zápisníka :) Tvorí ho lepenka, ktorú som rozdelila na dve časti. 
Do hornej časti som nalepila ružový a dole modrý papier.

Obal som dozdobila lepenkovými výrezmi a výrez s textom som natupovala zlatou farbou.

Aby nepôsobil príliš jednoduchým dojmom, na prednej strane som vyrezala kruh, ktorý som okolo olepila hviezdičkami.

Vo vnútri, na úvodnej strane, sa nachádza autorský obrázok :)



Na zápisník som použila:
titulnú stranu zo sady papierov
linajkový papier

Dúfam, že som Vás inšpirovala :)

Krásne dni želá,

5 komentárov: