19. septembra 2016

Magnetický zápisník

Po dlhej dobe som vytvorila niečo pre vlastnú potrebu. 
V kuchyni máme magnetickú tabuľu s množstvom magnetiek a pohľadníc z ciest po svete. 
Aby sme ju využili aj trochu užitočne, vyrobila som na ňu zápisník s magnetom na prichytenie.

Keďže celá nástenka je ladená v retroštýle, aj zápisník som sa snažila ladiť podobne.

Ako základ som použila tvrdú lepenku, ktorú som ozdobila papierom a krásnymi papierovými výrezmi od Kaisercraft. 
Prilepila som naň blok trhacích papierov a zo zadnej strany magnetickú fóliu aby zápisník držal na tabuli. 
Z papiera som si vyrobila rúrku ako držiak na ceruzku.

Do tohto praktického pomocníka si môžme teraz zapisovať zoznam nákupov, písať poznámky alebo nechávať odkazy.

Použitý materiál na výrobu:
magnetická fólia

Prajem vám pekný deň :)

3 komentáre: