29. septembra 2016

TÉMA MESIACA: Môj najobľúbenejší materiál... Júlia

Rada pracujem s rozličnými materiálmi a technikami, ale čo sa týka scrapbookingu papier mi je najbližší. 
Na papieroch mám rada ich rôznorodosť vzorov, ktoré sa dajú medzi sebou veľmi dobre kombinovať. 
Vo svojej tvorbe preferujem najmä ich pastelové odtiene so vzorom bodiek, pásikov, kvietkov a motýľov. 
V úvode by som veľmi jednoducho papiere rozdelila na jednostranné, obojstranné a jednofarebné.  

Jednostranný papier

Tu by som zaradila jednostranné papiere s motívmi, ktoré sa dajú jednoducho vystrihnúť 
alebo ešte lepšie tie, ktoré sú už vystrihnuté stačí iba „vylúpnuť“ a nalepiť. 

Obojstranné papiere

Papiere potlačené z oboch strán. Medzi moje obľúbené značky patria GALERIA PAPIERU a LEMONCRAFT.

Nedávno som objavila značku PION design, ktorá ma oslovila svojim vintage vzhľadom.

Papierová lepenka

Do kategórie papier by som určite zaradila aj papierovú lepenku a výrezy z nej vyrobené.

Svoje papiere si odkladám v krabiciach, 
ktoré som si rozdelila do rôznych skupín podľa toho ako ich používam.

Súčasťou mojich papierových výrobkov sú aj moje autorské kresbičky. 
V krátkosti by som Vám chcela načrtnúť ako vznikajú. 
Najprv si na papier nakreslím kresbu/postavičku ktorú potom pomocou skenera prenesiem do počítača.  

Nasledujú úpravy v grafickom programe, dokiaľ nie som s daným motívom spokojná.

Obrázky tlačím na papiere vyššej gramáže, ktoré vystrihujem a aplikujem na výrobky.

Prajem Vám krásne tvorivé dni,

4 komentáre:

  1. Prekrásna, jedinečná a originálna tvorba! ❤

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ooo áno, vôňa papiera je nenahraditeľná :) Tie pečiatky sú suprové, ani som nevedela, že ich robíš...si proste šikula... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super Julka tvoju jedinečnú prácu si nemožno s nikým pomýliť... A papiera nikdy nie je dosť :)))

    OdpovedaťOdstrániť