9. septembra 2016

No Name pohľadnička

Poznáte ten pocit, keď zistíte, že má niekto sviatok a celkom významný, no žiadna pohľadnička nie je v rezerve? 
Už dávno tvorím pohľadnice do zásoby  a hovorím im No Name - teda bez mena (bez názvu). 
Sú univerzálne, ale hlavne pripravené na "rýchle" dotvorenie podľa potreby. 
Či už poputujú ako pozdrav narodeninám,​ výročiu, svadbe....

Stačí vybrať razítko so správnym sentimentom, orazítkovať ho na kúsok papiera z kolekcie papierov, 
čo som z nej tvorila alebo na kúsok bieleho papiera (ten to vždy istí :) a umiestniť ho niekde na pohľadnicu. 
Za týmto účelom rada používam 3D lepiacu pásku.
Podelím sa o inšpiráciu, čo mne urobila radosť veľkú...
Pripravte si aj sentimenty do zásoby :)

A ešte pár slov k pohľadničke....
Veľký oválny výsek bol embossovaný tzv. Fran-tage, čo je druh embossovacieho prášku s hrubšou štruktúrou a doplnený glitrami.

Aby ste ho naniesli, potrebujete zrovna tak embossovaciu podušku alebo Emboss It Dauber Clear médium. 
Na fotke vyššie je výbavička pre tvorbu tejto pohľadnice.
Biele papierové kvietky  a lístky som si najprv orazítkovala jemným motívom (písmo a kvietky).
Biele čerešňové kvietky s piestikmi som farbila home-made sprejom tak, že som sa štetcom ľahúčko dotkla lupienkov. 
Ružičky som striekala. Zo všetkého najradšej mám práve biele kvietky. Farbením z nich urobíte presne, čo potrebujete :) 

Na projekt som použila:

výsek rámik - big Z šablóna
emboss médium a prášo
​k​
razítka a podušku
krajka

Tvorivé objatie,

4 komentáre:

  1. Lenka, krásna.. Také mam najradšej hodia sa ku všetkým príležitostiam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásna a univerzálna pohľadnica Leni. Ten embossovací prášok vyzerá dosť dobre na tom rámiku :)

    OdpovedaťOdstrániť