24. mája 2016

TÉMA MESIACA: Môj scrap kútik... Lenka

Môj scrap kútik je zároveň aj pracovný kútik, keďže pracujem z domu a musím povedať, že to nie je vôbec ideálna kombinácia. ​
Stôl je síce veľký, ale po práci odkladám veci pracovné a po tvorení zas pochopiteľne ďaleko viac rôzneho scrap materiálu :)
Čo vám poviem. Musela som upratať, aby som mala odvahu na jednu fotku :)))

Ak sa z  niečoho moc teším, tak to je spôsob uskladnenia vyrezávacích kovových šablón. 
Na bok skrinky som si nalepila magnetické pásiky a takto mám  prehľad, čo všetko vlastne mám a čo k sebe pasuje. 
Táto skrinka je zároveň miestom pre rôzne scrap pomôcky.

Dlho som hľadala, ako skladovať rôzne zbytky papiera. Až som raz prišla domov s týmto kufríkom :)

Celkom dlho som si tiež hľadala spôsob ukladania plastových šablón a razítok. 
Nakoniec som zakotvila pri skladovaní v rozmerovo úplne ideálnych plastových obaloch.

Jeden deň vznikol tento nápad, ako uložiť krajky.
Vyrobila som si maketky, na ktoré si krajky namotám. Vrch zdobí čiastočne cez Big Shot vykrojená Big Z šablóna.

Ďakujem za návštevu u mňa ​:)

5 komentárov: