20. mája 2016

Mix Media Box

Ahojte tvorilky :)

Tento príspevok je o alternovaní - teda  o menení podoby 
a pripravila som pre vás nápad ako dat' druhú šancu veciam okolo vás.
V tomto prípade druhú šancu dostala krabička, v ktorej som si domov doniesla nákup.
Pôvodne nemala uško, takže som jej ho musela dorobiť.

Tento projekt je zároveň z kategórie "čo dom dal", 
pretože na ozdobenie krabičky som použila naozaj rôzne sa okolo mňa potulujúce drobnosti:)

Tak a je to tu :)
Na krabičku som postupne lepila rôzne drobnosti, ako výseky, písmenká, krajky, kvietky, korálky, perličky, vodárenské podložky :) ...
Následne som všetko zafarbila gessom, alebo inak maliarskym šepsom, 
čo je farba, ktorá pripravuje podklad pred maľovaním - farbením.
Je úplne jedno, akú farbu majú ozdôbky, ked' ich lepíte. Gesso to prekryje a po uschnutí môžete použiť rôzne farby, spreje, 
farebné pigmenty a gesso ich farbu krásne zachytí. Kvietky sa napríklad stanú neskutočne pevné.

Lucka mi plní sny. Zabezpečila mi textúrovaciu pastu, ktorú som naniesla cez šablónu, ako vidíte na obrázku vyššie 
a aj krakelovacie médium, ktoré som naniesla na písmenká. Po uschnutí spôsobuje prasklinky.

Tie sú aj na tomto výseku.

Na druhej strane som sa ešte pohrala so spomínanou textúrovacou pastou a ďalšími šablónami.
Po uschnutí gessa som jednotlivé časti farbila mojimi handmade farebnými sprejmi, 
alebo  som štetcom nanášala farbu tam, kde som potrebovala, napríklad na kvietky.

A ešte pohľad zhora :) 

Takto ozdobené vecičky získajú ďalšie využitie a ved' povedzte, nie je to krásny kúsok na pracovný stôl?

Na projekt som použila:

výseky z razníc
lepidlo
gesso
textúrovaciu a krakelovaciu pastu
farebné spreje
čo dom dal ozdôbky :)

Alternujte :)
Sľubujem. Zamilujete si to!

1 komentár: