4. mája 2016

Svadobný fotoalbum – pokračovanie

V minulom príspevku som Vám ukázala ako som sa popasovala s novou výzvou, 
ktorou bolo pre mňa vytvorenie textilného obalu na fotoalbum. 
Myslím, že obal sa podaril a v tejto časti by som Vám chcela dovoliť nahliadnuť dovnútra. 

Keďže sa jedná o partnerský alebo svadobný fotoalbum 
aj vnútorné strany som dozdobila v tomto duchu. 
Použila som tam napríklad malé otváracie, okienka do ktorých sa dajú nalepiť fotky 
alebo napísať krátke príbehy a poznámky.

Veľmi rada taktiež používam papierové „girlandy“ :) Táto je rovno aj s nápisom.

Na tejto strane je papierové vrecko v ktorom sú zasunuté papiere so šnúrkou. 
Na ne sa dajú nalepiť taktiež malé fotky.

Efektné sú aj malé raznice z papiera, ktoré často kombinujem s čiernou fixkou.

Toto otváracie okienko je určené na fotku 10x15 cm 
(alebo aj menšiu v závislosti od toho pre aké sa rozhodnete) :).

A ešte pár „rámčekov“ na fotky.

V albume nájdete ešte omnoho viac detailov a malých dozdobení, ale aj farebných strán.

Na vnútro albumu som použila:
papiere vyššej gramáže

Dúfam, že sa Vám album páčil :).

Krásne dni želá,

5 komentárov: