13. mája 2016

TÉMA MESIACA: Môj scrap kútik... Katka J.

Témou tohto mesiaca je predstaviť vám miesto kde tvoríme. 
Pozývam vás na prehliadku svojej pracovne, ktorú som pri tejto výnimočnej udalosti a na radosť môjho manžela upratala :) 
Ako určite 90% scraperiek, počas tvorenia v nej panuje absolútny neporiadok. 
Najväčšiu fanúšičku papiera môžte vidieť pod stolom. 
Rozmýšľam o vytvorení nového štýlu s využitím papiera obhryzeného zajačikom :)


Svoj materiál mám usporiadaný v krabiciach a v zásuvkách. Krabice majú svoje oficiálne miesto v regáloch, počas tvorenia sú však rozložené na pohovke vedľa mňa. Papiere mám uložené v stojane. Keďže mám rada prehľad vo veciach, trošku sa vyžívam v ich organizovaní a triedení. Stuhy, kvety a iné drobnosti mám v škatuliach s priečinkami, roztriedené podľa farieb či tipov. 

Stužky ktoré sa rozmotávali, som omotala na štipce.

Niektoré najpoužívanejšie drobnosti mám zorganizované v zásuvkách a tam v krabičkách, ktoré môžem jednoducho vybrať. 
Washi pásky som predtým mala vysypané len tak v sáčku, ale bolo to veľmi neprehľadné, a preto som si ich usporiadala.

Priznám sa, že mi je ľúto vyhodiť aj najmenší kúsok papiera a ,,škrečkujem" , všetky zbytky. Našla som si na ne pre mňa najideálnejší spôsob skladovania. Mám ich roztriedené podľa farby (aspoň sa o to snažím) a uložené v priehľadných obaloch, do ktorých výrobcovia balia papiere. Takže mám prehľad o to, aké zbytky sa v obale nachádzajú a vytiahnem si farbu ktorú potrebujem. 

Glitre a linery skladujem v obyčajnom plastovom kýbliku, ktorý som si trošku ozdobila, aby nebol taký fádny. 

Dúfam, že sa vám prehliadka mojim tvorivým kútikom páčila a snáď som vás aj trochu inšpirovala :)

6 komentárov:

  1. super uložené, tie zbytky papiera ma dostali - musím to tiež tak uložiť.
    Radosť tvoriť v takej pracovni,,,

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Velmi pekny pracovny kutik :), super napady na organizovanie. Tiez skreckujem zvysky papiera (stale si hovorim, ze raz sa to na nieco pouzije :D) - mam ich roztriedene tak isto podla farby, vo velkych zip sackoch (recyklovane samozrejme)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vidím že keď ide o papiere, nás škrečkov je viac, aj keď tvoje uloženie mi príde praktickejšie než to moje :D Asi spravím reorganizáciu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Kati, tomu hovorím poriadok v papieroch. Mne je tiež ľúto zahodiť každý kúsok a už ich mám v troch krabiciach :/ Super inšpirácia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jééj tak to som rada baby, že som vás niečím inšpirovala :)

    OdpovedaťOdstrániť