11. mája 2016

3D pohľadnica

Na dnes mám pripravený ďalší z mojich malých návodov. Tentokrát vám ukážem, 
ako si vyrobiť efektnú a jednoduchú 3D pohľadnicu. Začala som s výrobou vnútra pohľadnice, kde bude už spomínaný 3D efekt. Scrapbook papier vo veľkosti 22x16 cm som prehla na polovicu. 
Na vrchnú stranu k ohnutému kraju som si vymerala a naznačila obrysy, ktoré treba vyrezať.

​Spodné a vrchné strany načrtnutých štvorcov som vyrezala, bočné len ohla a výsledok vidieť na obrázku. 

Vyrezané časti treba vytlačiť von do priestoru. Vzniknuté ,,kocky" som ozdobila ako darčeky.


Toto vnútro pohľadnice treba vlepiť do papierového základu. Vrch pohľadnice som ozdobila v jednoduchom štýle. 
Využila som krásnu embossovaciu kapsičku z e-shopu ScrapShop.sk

​Na výrobu pohľadnice som použila:
scrapbookové papiere
látkovú kvetinu a gombík

Prajem krásny tvorivý deň :)

4 komentáre: