21. mája 2016

TÉMA MESIACA: Môj scrap kútik... Katka C.

Ahojte,
v rámci mesiaca máj máme s babami za úlohu predstaviť svoj pracovný kútik.

Vitajte teda v tom mojom. 



Úplne úprimne, takto som ho poriadila asi 2 krát za dva roky. Ak scrapujete, dobre viete, 
že v zlomku sekundy sa z poriadeného priestoru stáva neorganizovaný chaos. 
Mne sa však v chaose a v strese tvorí lepšie, a preto sa s riadením nepretrhnem. 
S manželom žijeme v dvojizbovom byte, na moju scrap aktivitu mám teda dosť malý priestor v našej spálni. 
Vďaka Bohu, priestor je slnečný.
V rohu miestnosti mám vďaka ikeáckemu nábytku a doplnkom svoje malé kráľovstvo. Keď sedím za stolom, 
pohľad mi smeruje na vlastnoručne vyrobenú nástenku,

kde mám pospisované najaktuálnejšie projekty, fotky, svoje vizitky, pár ozdôb a plán výroby.
U mňa by ste organizáciu hľadali ťažko. Trvalo mi dva roky, kým som si zabezpečila organizér na scrapové papiere, 
s ktorým som veľmi spokojná.

Dovtedy som papiere skladovala v papierovej krabici, a keď som nejaký hľadala strávila som tým aj polku dňa.
Má len jednu chybu – málo priečinkov :D Buď budem musieť obmedziť svoju papierovú závislosť alebo dokúpim ďalšie. 
Áno, B je správne.

Tiež by som Vám mala priblížiť niečo, čo som na skladovanie scrap závislostí sama vytvorila. Je to táto krabička na stuhy, 
potiahnutá knihárskym plátnom. Má svoje muchy, ale mám ju rada. Vyrobila som ju komplet celú z tvrdého kartónu.

Svoj tvorivý kútik mám rada, má svoje muchy, ale aj kopu pozitív. Veľa ľudí sa pri návšteve čuduje, ako môžu moje veci vznikať v takýchto stiesnených podmienkach. Veru....to sa čudujem aj ja :D
Neostáva mi len dúfať, že raz byt vymeníme za dom a konečne budem mať vlastný priestor, po ktorom veľmi veľmi túžim  Týmto pozdravujem svojho manžela, ktorý mi toto všetko toleruje a nesmierne ma podporuje.

Pekné dni praje

2 komentáre: