30. mája 2016

TÉMA MESIACA: Môj scrap kútik... Júlia

V tomto príspevku by som Vám rada predstavila môj scrap kútik - v mojom prípade to platí asi doslovne :) 
Asi pred tromi až štyrmi mesiacmi sme sa presťahovali a môj pracovný kútik (najmä stôl) sa dosť zmenšil. 
Naproti tomu predošlému mi pribudlo viac úložného priestoru na materiál a nástroje. 
Pracujem prevažne na tomto malom stolíku a keď mi nestačí (doteraz mi nestačil žiaden stôl, nech bol akokoľvek veľký), 
tak sa jednoducho presťahujem na zem :)

Na tomto druhom stolíku sídli počítač, ktorý sa strieda so šijacím strojom – tu pracujem iba týmto spôsobom.

Celú skrinku na kolieskach, so zásuvkami mám naplnenú svojim materiálom :) 

Krabice, v ktorej prišli objednávky od Lucky nevyhadzujem, ale odkladám a uskladňujem v nich materiál. 
Svoje miesto majú v poličke. 
Z estetického, ale aj funkčného hľadiska to nebolo efektné. Krabice som stále presúvala, otvárala a hľadala materiál. 
V každej krabici mám uskladnené niečo iné napr. lepenkové výrezy, lepenku, papierové kúsky, ktoré starostlivo „škrečkujem“. 
Ja si ich odkladám podľa veľkosti – na malé a veľké kúsky.  

Na prednú časť krabíc som sa rozhodla nalepiť prúžok papiera a napísať text čo sa v nej skrýva :)
Fotka pred a po.

Dúfam, že sa Vám u mňa páčilo :) 
Krásne dni želá

3 komentáre: