1. augusta 2019

Detský dievčenský album


Zdravím Vás po viac než týždňovej pauze a zároveň aj naposledy :)

Môj rozlúčkový príspevok je opäť o mojom poslednom výtvore, tentoraz na objednávku. 
Tiež som bola v tom, že Vám odprezentujem nejaký crazy layout,  ale človek mieni a život mení.
Ako už viete, albumy tvorím len výnimočne a práve tentoraz až 2x behom mesiaca. 
Pod mojimi rukami vznikol kabelkový album pre maminu (priblížila som Vám ho pred viac než týždňom) 
a tento detský na zachytenie spomienok prvých 12-tich mesiacov malej princeznej Anny Márie.

A konečne prišiel čas načrieť do mojich objemných zásob s detskými sadami. 
Vážne ich mám neúrekom aj vďaka Lucke, ktorá ich určite s radosťou objednáva a zháňa :)) 
Rozhodla som sa pre roztomilú pandiu sadu od Fabriky Decoru
Áno, áno, panda je predsa čiernobiela :), 
ale v kombinácii s fialovou, ružovou, bielou a žltou v malých detailoch neskutočne pôsobivá. 

Album má 12 plne zdobených strán tvarovo pripomínajúcich vlajočky. 
Čo ponúka aj možnosť využiť ich na vytvorenie dekoratívnej girlandy pri oslave prvých narodenín. 
Takže je to album 2v1.


Každá strana je tematicky zdobená a tým dáva možnosť urobiť si fotografiu na mieru. 
Veď aj tak každý rodič fotí do mobilu stovky fotiek roztomilej tváričky, hlavičky s čiapočkou, 
bez čiapočky, sladko spiacej či sa usmievajúcej. 
Samozrejme nechýbajú zábery drobnej nožičky, ručičky a mini prštekov. 


Vianočná stránka je presne v období 6-tich mesiacov 
a fotka vo vianočnom bodyčku či Santovej čiapke je pre ňu ako stvorená. 
Fotky sa dajú pekne zasunúť a nalepiť pod vytŕčajúce ozdoby
kde tu je aj miesto na malý komentár alebo poznámku.




Poslednou bodkou na albume aj v mojom hosťovaní je už len uviazať ozdobnú mašľu a rozlúčiť sa ;)
 

Verím, že ako som urobila radosť albumom, 
tak som aj Vám tento mesiac trocha spríjemnila vaše tvorivé chvíle mojou tvorbou. 
A ak náhodou aj nie, tak možno nabudúce. 
Ďakujem Lucke a jej dizajn teamu za túto možnosť byť mesačným hosťom na scrapshop blogu. 
Nech sa Vám úspešne darí aj ďalej a ešte pekné leto prajem.

6 komentárov: