22. augusta 2019

Voňavý exploding box

Ahojteee...
Vitajte pri ďalšom mojom príspevku. Čože to dnes bude? 
Názov je tentokrát úplne jednoznačný a výstižný. Áno, voňavý exploding box. 
A teda nie „akože voňavý“, ale naozaj voňavý.
U mňa je august celkom nabitý, čo sa týka príležitosti na obdarovanie a tvorenie. 
Preto aj tento konkrétny exploding box je darček pre moju maminu k meninkám.
Na výrobu som potrebovala základ na exploding box, papiere – vybrala som krásnu, 
 samolepiace perličky, penovú 3D pásku, voňavé „semienka“, teda presnejšie kôra z nemenovanej drogérie :), 
fotky, nápisz papierovej lepenky, šnúrka, kúsok ozdobnej látky.
A prišlo na rad aj recyklovanie – ja som použila papierový vrchnák z čokolády. 
Dá sa použiť aj časť kuchynskej rolky. Alebo aj nič, no je jednoduchšie mať niečo podobné na „zrecyklovanie“ k dispozícii. 
Veď uvidíte. :)
Základy na exploding box sú úplne skvelé – aspoň mne osobne ušetria kopu času a rýchlejšie je darček tým pádom na svete. 
Box som najprv pekne „rozchodila“ – poohýbala. Narezala som si papiere – a ako prvé, som riešila samotný box zvonka.
Keď bol zvonka oblepený, tak som sa pustila do mini boxu s kvetmi – 
inšpiráciou mi boli práve tie nádherné kvetové boxy so živými kvetmi. Istotne ich poznáte. 
Recyklovaný kúsok som oblepila papierom, nasypala do neho voňavé „semiačka“ 
a zatvorila som ho predierkovaným papierovým kolieskom. Čím viac dierok, tým lepšie. 
Dierky sú z dôvodu, aby sa vôňa ľahšie uvoľňovala a aby sa tam dali jednoducho pozapichovať kvietky.
Aj keď sa dá predpokladať, že sa s tým boxom nebude extra manipulovať, tak lepenie netreba podceniť. 
Vždy môže nechtiac spadnúť na zem 
a nechcelo by sa mi veru hrať na Popolušku a zbierať voňavé „semiačka“ z chlpatého Shaggy koberca. 
Môj jediný pomocník by bol v tomto prípade určite nemilosrdný vysávač, žiadny holúbkovia :) 
A bolo by po vôni a ani žiadny ples by sa nekonal. :)
Tááák, mini box, ktorý bude dominantou je hotový. Už len dozdobiť vnútorné krídla, doplniť text        a fotky. 
Všetko poriadne nalepiť. Ja pri exploding boxe lepím všetko tak, aby bolo jasné, čo je vrch a čo je spodok. 
Čiže texty a obrázky nesmerujú všetky do stredu, ale k spodnej strane. 
Netreba potom box otáčať, aby si človek všetko prezrel. No a celkom na záver ozdobiť a zlepiť vrchnák.
A je to tu, box je hotový! A vonia nádherne. :) Vyskúšate?
Ďakujem, že ste sa „prečítali“ až sem. Apropo, čítanie... 
Budúci týždeň ho veru budem trochu „skloňovať“. Tak dúfam, že prídete opäť. 

Želám krásny a pohodový týždeň. :)

8 komentárov:

  1. Veľmi pekné, jemné, krásne...už sa teda teším na budúci týždeň :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zaujímavý nápad s voňavým prekvapením uprostred, krásne, jemné... pekná práca a inšpirácia. Vďaka, Janka!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krasne,jemne...juj...a super nafotene...cim fotis a v com robis kolaze?...mna to ocarilo..dakujem za info

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Leni, ďakujem krásne za pochvalu. :) Fotím zrkadlovkou (Nikon D750) a koláže robím v Photoshope.

      Odstrániť
    2. zabudla som napisat ze ma zaujima objektiv :-) ja som hned vedela ze je to zrkadlo... fakt krasne nafotene.. klobuk dole nad vsetkym

      Odstrániť
    3. Leni, dakujem. Bolo to s 24-120mm f4.

      Odstrániť