18. júla 2019

Kabelkový album

Olá, takže opäť ja a môj ďalší príspevok ;)

      Poznáte to? Tvoríte, tvoríte a tvoríte, no nikdy nič pre seba či rodinu. Tak isto je to aj u mňa. 
Preto som si jedného pekného dňa povedala, že vytvorím niečo pre moju maminu - moju fanúšičku 
a spriaznenú dušu. Niečo malé, vhodné aj do kabelky, farebné, veselé a hlavne plné spomienok, 
ktoré predstavujú pravú lásku. Lásku medzi babinou a vnúčikom. KABELKOVÝ ALBUM.

    Prvým krokom je u mňa zakaždým výber papierov, to je to najdôležitejšie. 
Potom k nim nájsť vhodné nálepky, výrezy, šnúrky, stužky a iné ozdobné komponenty. 
Samozrejme, potrebný je aj kreslený plán, aby som sa vyhla chybám a omylom, 
aj keď občas mi ani ten môj manuál nepomôže :)  ani teraz tomu nebolo inak.
Moja predstava bola kvetinová a červeno-modrá. 
Jemne som sa od predstavy odklonila, ale ozaj len jemne.

   Rozmer albumu je 20x10cm, asi ako taký väčší plánovací kalendár či notes. 
Každá strana sa úmerne skracuje na výšku o 2cm a zahýba na protiľahlú stranu. Naozaj nič komplikované. 
Tiež som vychytala pár chýb, aj keď až na konci :), záleží to od miery zdobenia a množstva káps, 
strany potrebujú mať väčšie založenie pre zatvorenie jednotlivých strán. 
Keďže ich hrúbka narastá nalepením fotografii, ozdôb, atď. 

   Po zložení vnútorných strán, prišiel na rad obal. Ten bol celkom problematický, 
aj keď najviac som sa obávala šitia tých plastových častí. Šitie mi vyšlo na jednotku, 
zato systém zatvárania som prerábala asi 3x. Stužka sa mi vždy odväzovala a strácal sa estetický efekt. 
Nakoniec voľba šnúrky a ozdobnej svorky vyhrala, šnúrku som doplnila strapcom a mašličkou, 
ale zavesiť sa na ňu dá všeličo :) fantázií sa medze nekladú. 
Ešte pár puffy srdiečok, veď je to album o láske.

   Už len vlepiť dnu vnútro a môže sa zdobiť. Túto časť zbožňujem, kto nie? ;)  
Motýľ, kvetina, stuha a mnoho iných drobnôstok tematicky dopĺňajú fotografie.

  Album je o spoločných chvíľach na našich najobľúbenejších miestach. 
Hlavne o tej sladkej neresti a kávičke. Jedna kapsa napríklad ukrýva nakreslený obrázok, 
ďalšia písanú spomienku na perfektný deň, iná opis miesta, kde je tá naj zmrzlina 
alebo drobcove vyznanie "babka ľúbim ťa veľmi".






   Mojou poslednou bodkou je mašlička na zadnej strane, ktorá zároveň skrýva uchytenie šnúrky.  2v1.

A hľa, „Kabelkový album“ pre babinu je na svete.

Snáď bude z neho nadšená tak ako je drobec :)  ten si ho pozerá celkom často. 
Asi budem musieť urobiť ešte jeden ;) pre neho.
Ak som niekoho inšpirovala, tak šup sa - hor sa do albumu, 
nech nemáme tie spomienky nafotené len v mobiloch.

Zase o týždeň.

5 komentárov:

  1. Perfektna inspiracia, krasne prevedie. Normalne som sa namotala a budem musiet nieco vytvorit ��

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Drzim palce aby to tvorenie vyslo, je to 2v1, kreativna zabava aj darcek.

      Odstrániť
  2. Lusi naaadhera! Chcela by som ho ovonat a ohmatat nazivo!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ooo dakujem za tip, asi ten hodvabny baliaci papier trocha navoniam. Nech sa darcek vnima vsetkymi zmyslami, plus pribalim cokoladu :D

      Odstrániť
  3. Uuu ten vyzera super :) a na mna celkom komplikovane to lepenie :D

    OdpovedaťOdstrániť