4. júla 2019

Vitaj, Lusinda...


Ahojte všetci,

veľmi sa teším, že hosťom v mesiaci júl na našom blogu bude Lusinda.

Nechajme ju prehovoriť v prvom (zoznamovacom) príspevku, 

určite sa dozvieme niečo nové o tejto tvorivej dušičke...


Porozprávaj nám niečo o sebe....
Úvodom zdravím všetkých, čo milujú scrapbook, papier a vôňu farieb či lepidla.
Pod pseudonymom Lusinda sa skrývam JA :) crazy lady - ako ma volá môj 5ročný drobec,
takže som občas takou „šibnutou“ maminou (pri synovi sa vraciam do detských čias,
pri mužovi našťastie opäť späť do normálnych dospeláckych koľají) a pre tých, čo ma nepoznajú,
tiež milovníčkou vianočných sviatkov a čokolády. Ani jeden deň bez prešmejdenia scrap e-shopov
a tejto sladkej neresti si neviem predstaviť. Mojim snom je mať raz čokoládovňu s galériou,
kde by boli vstupné dvere v tvare kolky, juj a robili by sa tam scrapbookove workshopy,
ale to je už iná téma. Tu čokoládovú neresť raz scrapnem, aha! moja nová výzva :)

Ako si sa dostala ku scrapbookingu?
Vždy ma zaujímalo všetko, kde je čo by len náznak toho slova art.
Už od detstva som inklinovala k umeleckému smeru. Maľovanie, modelovanie, dekorovanie,
vyšívanie, všetko kreatívne treba v živote predsa vyskúšať, ja skúšam s radosťou celý môj život.
Aj moja profesia je v podstate tiež kreatívna, ale náročná - architekt.

Priamo ku scrapbooku som sa dostala pred cca 6timi rokmi zvláštnou diagnózou - zberateľskou :))
Cez dva roky som zháňala a hromadila materiál cez eshopy, ebay a amazon.
Hnacím pohonom bola vidina drobcovho albumu, toľko videí a tutoriálov som videla a naštudovala, 
až sa čudujem, že stále je čo pozerať. Môj album je nekonečný príbeh,
scrapnuté mám prvé dva drobcove mesiace, snáď ho do dôchodku alebo teda asi až na dôchodku dokončím.

Čo prevažne alebo najradšej tvoríš?
Hmm, to je ťažká otázka. Úprimne neznášam deadlines, termíny odovzdávania, 
vyplýva to asi z mojej profesie, kde boli termíny prvoradé. 
Rada tvorím to, na čo mám chuť a hlavne kedy chcem,
 taká tá voľnosť, čo mi dáva krídla aj bez red bullu :)

V poslednej dobe sú to hlavne layouty, popri nich nejaká tá pohľadnica, album alebo darček - 
obal na knihu, visačka, krabička, obrázok, shadow box atď. 
Zbožňujem skúšať rôzne techniky, používať nové materiály a prekonávať papierové výzvy. 

Máš obľúbenú značku produktov, s ktorým najradšej tvoríš?
Obľúbená značka? Tých mám teda niekoľko od amerických až po tie z východných krajín -
Echo Park, Simple Stories, Paper Smooches, Jillibean Soup, Photoplay, My favorite things. 
Majú krásne pigmentované papiere, výrezy a nápadité pečiatky so šablónami. 
Mojimi ďalšími favoritmi sú Scrapmir, Fabrika decoru a Piatek13
Občas mi ale na ich produktoch prekáža taký ten zašednutý nádych, ktorý farbám nedá zažiariť. 
Ale aj napriek tomu patria k mojim top značkám, lebo aj cenovo sú bezkonkurenčné ;)

Vymenuj 5 pomôcok, bez ktorých nemôžeš pri svojej tvorbe existovať.
5 pomôcok, idem na to - čiernobiele papiere, Element Stickers - samolepky, Chipboards - výrezy
pečiatkové podušky Distress Oxide a predsa moje šikovné ruky plus idea. 
Bez nápadu to nejde :)))

Samozrejme bez obojstranne lepiacich pások, čierneho pera, orezávača, nožníc, podložky, nití, 
pečiatok, X-pressu a šablón si tú tvorbu tiež neviem predstaviť. 
Ku scrapbooku je potrebné neskutočné množstvo pomôcok spolu s materiálom, 
ktorých nikdy nebude dostatočné množstvo. 
Podľa mňa je v otázke chyba, nie 5 ale 50 pomôcok bez, ktorých sa nedá existovať ;) 

Ďakujem veľmi pekne za odpovede.
A keďže Lusinda miluje čierno-biele papiere, pripravila som si pre vás čierno-bielo-sivú sadu A5 papierov:

Privítajte ju na našom blogu, napíšte komentár pod tento príspevok
a Lusinda jedného z vás v nedeľu vyžrebuje.
Prajem krásny deň, L.

11 komentárov:

  1. Ooo, super, to sa tesiiiim!👏🏻 Lusinda vitaj a už teraz sa neviem dočkať tvojich príspevkov plných nápadov a inspiracie😄 Tvoje dielka su tak krasne farebneee...Veľa tvorivého stastia zelam😄

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem Katka, len ci naplnim Vase ocakavanie netusim.

      Odstrániť
    2. Srdečne blahoželám k výhre... Prosím napísať e-mail na: info@scrapshop.sk :)

      Odstrániť
    3. Oooo...veľmi pekne dakujem...tesim sa👏🏻🤗

      Odstrániť
  2. Uuuuu tak to mam fakt radost :) neviem si predstavit vhodnejsiu osobu na letne tvorenie ako teba :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No lusinda...vitaj...to je pecka...vies ze ja som tvoja obdivovatelka a konecne rozumiem tomu odkial vietor vanie...architetka, dievca ktore miluje art od malicka..preto to davas na pani :-D milujem tvoju farebnost, sialenost, a pritom taku krasnu zladenost...tesim sa tesim

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem Leni, vidis vzdy sa da o mne dozvediet nieco dalsie. A umelecky smer bol vzdy mojim jasnym cielom. Bohvie kam by ma zavialo nebyt scrapbooku.

      Odstrániť
  4. Anoooo, ja vzdy cakam,kedy Lusinda nieco postne a vzdy je to TOP. Ako ja neviem pouzivat vyrazne farebby material,tak ona to vie ;) tesim sa na prispevky. Nada

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Perfektní!!! Moc se těším na další odvážné projekty. To je přesně to, co se potřebuji naučit, používat výrazné barvy v mírně "crazy" stylu a stejně to vypadá krásně. Všeho právě akorát, aby to ladilo.

    OdpovedaťOdstrániť