11. júla 2019

Layout KAKTUS PÁRTY

Krásny letný deň želám ;)

Keďže je čas leňošenia pri bazéne, záhradných grilovačiek, letných osláv a svadieb, 
rozhodla som sa aj ja, že konečne scrapnem fotku z drobcovej narodeninovej kaktus párty. 
Zároveň si vyskúšam ďalšiu výzvu a spravím layout podľa predlohy od hitkitclubu.

Najdôležitejší bol opäť výber papierov, čiernobielu kombináciu zbožňujem ako už viete. 
K tomu výrazný farebný protiklad. Tentoraz mi učaroval slniečkovo žltý papier s hviezdičkami 
od Piatek13, tak ako celá kolekcia Happy Birthday.  
Jednoducho krásna, farebná a roztomilá. 
Bol mojou jasnou voľbou.
Podklad tvorí znova čisto biela štvrťka s natretou vrstvou bieleho gessa. 
S pečiatkovými poduškami distress oxide som vytvorila svieži limetkovo-citronový podklad. 
Juj, hneď by som si dala drink, no vrátim sa späť k tvorbe :) 
Pár mokrých frkancov a na papieri sa vytvára ôsmy div sveta. Ak ste neskúšali tieto podušky, 
len smelo do toho. Svoj scrap život si neviem bez nich ani predstaviť. To je ako variť bez soli.
A bez čiernej to samozrejme u mňa tiež nejde, frk sem, frk tam a hneď pribudlo pár 
čiernych bodiek a škvŕn. K tej žiarivej zelenej dokonale. 
 

Vyrezať pár kruhov by možno aj stačilo. Ale pre väčší 3d efekt som sa rozhodla vyrobiť 
niekoľko rozetiek v čiernobielej kombinácii. 
Konečne mala kúpa mojej ryhovacej podložky zmysel :))
Každú rozetku som doladila buttonom, enamelkou či textovým bannerom. Nech sú predsa veselšie. 

Kompozícia kruhov, rozetiek a umiestnenie fotky s nápisom mi dali nakoniec celkom zabrať, 
aj keď predloha tentoraz bola na svete. 
Naozaj to nebolo o nič jednoduchšie ako keď si rozvrhujem dizajn stránky sama. 
Aká by to bola stránka o kaktusovej party bez kaktusov? Kaktusy nesmú chýbať, takže zopár ich tam vykukuje. 
Šiklo by sa viacej kaktusových šablón alebo pečiatok (snáď majiteľku blogu a e-shopu inšpirujem 
a obohatí ponuku ;)  Hneď mi pri tej predstave plesá srdce a plače peňaženka.

Lepenkový výrez lamy, pár vyrezaných vlajočiek, hviezdičiek a enameliek stránke dodali ten pravý party šmrnc. 
Už len napísať text - journaling a pridať niekoľko nálepiek s dôležitým číslom 5 a Layout je na svete. 
Bodkou na každom dielku je samozrejme dátum, občas sa mi pritrafí ho napečiatkovať dole hlavou 
a to aj bez sviežeho drinku (stále mi behá po rozume). Našťastie tentokrát to vyšlo OK.

Čo poviete, výzva splnená? 

Skúste si to aj vy a nebojte sa pochváliť vašimi dielkami. Určite budú WAU.
A ak si nájdete čas, chuť a odvahu znovu sa pustiť do čítania môjho príspevku, 
tak o týždeň som tu zas ;)

6 komentárov: