6. septembra 2019

Vitaj, Bea...

Milé tvorilky, 

nový mesiac je už v plnom prúde, deti sa v škole adaptujú
a ja som tu opäť, aby som privítala novú tvorivú žienku.

Je ňou Bea, ktorá sa nám bližšie predstaví:

Porozprávaj nám niečo o sebe...
     Moje meno je Bea, som mamou 3 synov: Samulela 15, Tomáša 11 a Lukáša 9. 
Bývame vo Sv. Jure v lokalite blízko Šúrskeho mokraďového lesa. Vyštudovala som teológiu a špeciálnu pedagogiku. 
Momentálne učím zopár hodín náboženstva na tunajšej základnej škole 
a keďže náš najmladší syn je domáci školák, tak som jeho triedny (nepriateľ) učiteľ :-) 
Učenie sa s mladšími synmi si vyžaduje každodennú psychohygienu, 
preto rada korčuľujem, behám a samozrejme scrapujem.

Ako som sa dostala ku scrapbookingu?
     Som človek, ktorý od malička rád tvoril všetko možné. 
Babka ma na moje dlhé prosíkanie učila šiť, kamarátkina mama ma naučila štrikovať, 
háčkovanie mi zas ukázala moja mama... všetky tieto kurzy :-) som absolvovala na prvom stupni ZŠ... 
mám rada ručné práce akéhokoľvek druhu od šitia, cez maľovanie až po drobné práce s drevom a lupienkovou pílkou.
     Avšak papier je moja prvotná láska, od kedy sa pamätám, že niečo také existuje. 
Do prvého albumu mi otec odložil moje prvé kresby na linajkovom karisblokovom papieri, mala som sotva 2 roky... 
a keď tak na ten album pozerám, tak tú lásku k papieru som  zdedila zrejme po ňom. 
Otec pre nás vytváral albumy na pamiatku, písal, kreslil tam, lepil fotky... 
a keď som už vedela písať ja, sama som si vytvárala denníky, zdobila ich kresbami 
a dolepovala dostupnými nálepkami a rôznymi obrázkami. 
Takže papier je moja láska naozaj od malička...:-)
To, čo všetko sa dá s papierom urobiť, som zisťovala priebežne počas mojej učiteľskej praxe v špeciálnej škole. 
Ale s pojmom scrapbooking som sa oficiálne stretla až pri našom pracovnom pobyte v Kanade r. 2013... 
Pamätám si, že keď som vošla do kreatívneho obchodu s názvom Michael´s, 
bola som jak vo vytržení a zimná Kanada sa mi začala dokonca  aj páčiť... 
Toľko kreatívnych vecí a pomôcok pod jednou strechou som v živote nevidela... 
A tu som sa dozvedela, že to, čo vlastne robím tak na kolene a čo sa mi už od malička páči, sa volá scrapbooking. 
Z toho obchodu som nikdy neodchádzala naprázdno :-))) 
A to, čo som si odtiaľ doniesla, pravidelne používam doteraz. 

Čo prevažne alebo najradšej tvoríš? 
Moja srdcovka sú pohľadnice akéhokoľvek druhu a príležitosti... 
Malé milé darčeky, ktorých hodnota je skrytá v čase strávenom ich výrobou a v slove, ktoré obohacuje ducha. 
Pohľadnice k Vianociam a k Veľkej noci pravidelne tvorím a posielam od r.1991...
Moja kamarátka si ich odkladá, a keď mi ich nedávno ukazovala, sama som sa čudovala, koľko som ich už vytvorila... 
Avšak po našom pobyte v Kanade 
a vďaka rôznym novoobjaveným pomôckam a technikám sa kvalita mojich pohľadníc posunula minimálne o level vyššie... 
Ďalej milujem úžitkový scrap - malé drobnosti zabalené do krabičiek a obalov dozdobených scrapom, 
rada tvorím aj denníky a receptáre, tie keď mám čas robím aj na objednávku, 
no väčšina z nich sú darčeky pre mojich priateľov a známych. 
Nemám síce blog, ale moju tvorbu vrátane maľovaných tričiek 
No a myslím, že moje pohľadnice ste už stretli na českej facebookovej stránke papercards.cz, kde som členkou DT. 
No a konečne som začala tvoriť aj dlho obdivované layouty, 
len sa doteraz neviem vysporiadať so skutočnosťou: Vytvorím-Založím-Odložím...
Som rada, keď moja tvorba prináša radosť iným, nie len mne...

Máš obľúbenú značku produktov, s ktorými najradšej tvoríš?
     Milujem vyrezávacie šablóny zo Simplygraphic, tie používam vo svojej tvorbe veľmi rada a veľmi veľmi často, 
ale tiež Alexandra Renke a 4en scrap šablóny mam vo svojej výbave. 
Veľa papierov mám z UHK Gallery, Galerie Papieru
Z inkov mám najrdšej distressy a pečiatky mám rôznych značiek... 
všetky moje pomôcky a papiere si nevyberám podľa značiek, 
ale väčšinou je to láska na prvý pohľad, ktorú si viem predstaviť na svojom projekte.
Páčia sa mi jednoduché kompozície s nejakou myšlienkou, pár ladiacimi farbami a čistý štýl... Ústredný motív vyniká a ostatné drobnosti ho dotvárajú. Takže CLEAN AND SIMPLE.

Vymenuj 5 pomôcok, bez ktorých nemôžeš pri svojej tvorbe existovať...
     Určite neviem existovať bez Big Shotu a rezacích šablón (hlavne tých zo simplygraphic), 
bez obojstrannej papierovej pásky, lepidla v pere, 
pečiatok - hlavne textových pozaďových a distress inkov.

Ďakujem Lucke za možnosť hosťovať na jej blogu. 
Asi nič svetoborné nevymyslím, 
no dúfam, že Vás moje dielka budú inšpirovať a motivovať k tvorbe. 

Ďakujem ti za odpovede, Bea :) 
Vždy sa teším, keď sa o vás (tvorilkách) dozviem niečo viac.
Privítajte Beu na scrapshopovom blogu (komentárom pod príspevkom) 
a vyhrajte túto krásnu sadu papierov 6x6 z dielne Lemoncraftu (už čoskoro v obchodíku) - 
Bea jeden koment vyžrebuje (v pondelok večer).

Prajeme Vám pekné jesenné dni, Bea a Lucia

17 komentárov:

  1. Ahoj Bei, teším sa na tvoje dielka prezentované na tomto blogu. Vždy ma dokážeš nadchnúť a inšpirovať.. ☺️

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Bei, tvoja praca mi je povedoma :) je sranda, ze podľa tvorby spoznáš tvocu...Super teším sa, lebo veru pekné veci robíš. Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zuzka, dakujem, ale myslim, ze by som sa asi viac naucila ja od Teba! Tiez sledujem Tvoju tvorbu a tie mixy co od teba stretavam su famozne!

      Odstrániť
  3. Bei, vitaj. Tvoju tvorbu uz dllllho obdivujem, mas nadhernu pracu a tesim sa na inspiracie v tvojom podani :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Bei,som rada,ze som Tvoja kamaratka a uzasnymi dielkami Tvojich sikovnych ruk a invencie tesis nielen mna ale ajmojich blizkych

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Velmi dakujem aj ked si bez mena, tusim kto si, ZuzkaT. Mam pravdu? 😘

      Odstrániť
  5. Odpovede
    1. Dakujem krasne, a Tvoju tvorbu si nenecham nikdy ujst... oddavna obdivujem, ale takyto scrap ja asi nikdy vediet nebudem 🙈

      Odstrániť
  6. Ahoj Bei,juj tesim sa...bola si moja tajna tuzba tu na blogu...pretoze rada zistim nieco viac...takze ma zaujali info o praci a detoch...mam rada tvoju simple tvorbu...je vzdy pekne doladena...kto by sa nepotesil takej krasnej pohladnici...tak sa tesim na tvoje dalsie vytvory.Lenka

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Drahe scrapzienky, veeelmi veeelmi pekne dakujem za privitanie... :-) sama som zvedava, ci sa mi podari Vas niecim obohatit... ale ako som uz pisala, verim ze sa mi podari Vas aspon motivovat nieco jednoduche vytvorit...:-) lebo moja tvorba je naozaj veeelmi jednoducha a miestami az minimslisticka... a kludne ak by vas co to oslovilo z mojej stranky a chceli by ste nejaky popis, alebo nieco konkretne by ste chceli spolu so mnou cez clanok vyrabat, budem len rada a ulahci mi to vyber...:-) Este raz velmi pekne dakujem za privitanie!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Milá Bei, moc ráda jsem se dozvěděla víc z tvého soukromí a obdivuji o to víc. Těším se, že zase budu mít co okukovat. Máš svůj styl a mně se velmi líbí, jsi dokonale poznatelná ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Srdečne blahoželám k výhre... Prosím napísať e-mail (s adresou) na: info@scrapshop.sk :)

      Odstrániť
  9. Ahoj Sonka! Dakujem velmi pekne... soni myslim, ze aj tie Tvoje projekty su uzasne, sledovala som ta pravidelne na blogu u organizatorky a tiez si velmi rozpoznatelna, aj ked sutazis.... :-) a to je super!

    OdpovedaťOdstrániť