17. septembra 2019

Darčeky pre kamarátku

Ahojte! 

Je sobota večer a práve sa mi podarilo dokončiť niečo, z čoho mám veľkú radosť a s čím sa chcem podeliť aj s Vami. 
Verím, že ste si počas dnešného upršaného dňa, rovnako ako ja, našli aspoň chvíľku na tvorenie. 
Potrebovala som súrne darček k meninám pre priateľku, 
tak som si povedala, že zabijem dve muchy jednou ranou.

     Moja kamarátka Majka má rada moju tvorbu, tak ju zakaždým poteším niečim zo svojej dielne. 
No keďže sa priatelíme už pekných pár rokov, tak je pre mňa čoraz ťažšie vymyslieť niečo nové, čo by ju prekvapilo. 
Ale našla som... 
Keďže layouty sú u mňa celkom novinka, rozhodla som sa pre ňu jeden osobný vytvoriť. 
Každopádne idem teraz s kožou na trh...
Majka má dve úžasné dcéry-dvojičky. Rastú mi pred očami, často sa stretávame 
a keďže veľmi radi tvoria, tak si občas aj niečo vyrábame. 
V apríli vystupovali so súborom na hodoch a keď po vystúpení prišli k nám, 
podarilo sa mi urobiť tieto dve fotky. Dobrá fotka je základ pre dobrý layout! 
V šuflíku s papiermi už celé roky čakala na svoj čas sada papierov CAPSULE collection - Parisienne blue od Docraft, 
zakúpená na podnet kamošky scraparky nachádzajúcej sa v rovnakom čase vo vzorkovni 
u Organizátorky. Veď to isto poznáte, keď potrebuje ona, celkom určite to budem potrebovať aj ja... 
Vďaka Lucke, Kláre a Sáre sa sada dočkala realizácie :-)

No a potom to už bolo celé viacmenej o geometrii. 
Volila som obdĺžniky - 2 väčšie /8,2x10,7cm/ vyrezané prešívacou šablónou 
a 4 menšie /4,4x9cm/ vyrezané tiež šablónou no s použitím môjho triku - 
otočenie šablóny opačne na dosiahnutie požadovanej dĺžky. 
Matematicky som umiestnila obdĺžniky do stredu layotu. Rovnako aj fotky, hoci pôvodne mali byť separé, 
ale takto sa mi to páčilo viac a zároveň prekryli vzniknutú medzeru, 
keďže ste si mohli všimnúť nerovnakosť väčších obdĺžnikov so súčtom 2 menších. 
Sára a Klára sú také slniečka, preto ako ozdoby vyhrali slniečkové kvety zo SimplyGraphic. 
Najhoršie to bolo s farebnosťou nadpisu. Vedela som, že s určitosťou použijem Allphabeth 2 zo 4scrap, ale farebne? 
Mala som 4 kôpky výrezov - striebornošedé, lososové, kraftové a biele...
Po konzultácii so scrappriateľkou na Messengeri zvíťazila táto bielolososová kombinácia, 
ktorá by celkom iste bez konzultácie svetlo sveta nikdy neuzrela... 

Skôr ako som nalepila ozdoby, som celý layout obšila. Šitie na folklór je priam povinné. 
Pôvodne som chcela obšívať fotky, ale zistila som, že to vôbec nie je jednoduché
stroj prešmykoval na jednom mieste... tak som to vzdala... 
Mimochodom, ako to robíte Vy, keď obšívate fotografie? 
Hotovo! 
Meninový layout dokončený, zarámovaný do hliníkového rámu z Ikei... 
Mám z neho veľkú radosť a verím, že oslávenkyňa bude mať podobnú...

A keďže zvyknem k darčeku pribaliť aj nejaké to slovo, 
vytvorila som pohľadnicu s visačkou v rovnakom štýle. 

Miesto živého kvetu jej podarujem papierový, na zapichnutie do kvetináča 
(vydrží aj bez vody a určite dlhšie :-) 
Všetky drobnosti sú v rovnakom štýle s využitím každého zbytku. 
Na zápich som použila okrúhlu prešívanú šablónu, ktorou som vyrezala dve biele rovnaké kolesá. 
Medzi ne som vlepila paličku spôsobom, aký môžete vidieť na fotke. 



Dozdobila výrezmi rovnakého papiera a kvetov. 
Na visačku som použila banerovú prešívanú šablónu - v dvoch veľkostiach. 
Všetky banery sú spojené zošívačkou. 
Veľmi rada používam pečiatky so slovenským textom. Tieto sú z e-shopu Organizátorka, 
pečiatky sú embosované bielym embosovacím práškom



A to je na dnes naozaj všetko. Prajem Vám pekné kreatívne jesenné dni.

10 komentárov: