30. septembra 2019

Svadobná vyskakovacia pohľadnica

Mesiac ubehol ako voda. Je tu pomaly koniec septembra a aj môjho hosťovania na blogu.
No zároveň je to aj začiatok pre mňa najkrajšieho obdobia v roku. 
Milujem jeseň so všetkým, čo k nej patrí... všetky jej farby, slnečné dni i chladné rána, 
v ktorých sa na oknách ligoce rosa, hmlu, v ktorej za našou záhradou vidieť hrivy preháňajúcich sa koní, 
večernú melanchóliou zapadajúceho slnka i nočný závan studeného vzduchu, 
v ktorom už počuť to tiché čarovné zvonenie približujúcich sa Vianoc. 
Milujem čas, keď začíname večer prikladať do piecky a len tak sedíme, pozeráme do ohňa, 
rozprávame sa, čo sme cez deň zažili, smejeme sa,  alebo si spravíme domáce kino s pukancami... 
Jesenná atmosféra je naozaj kúzelná a práve toto jej čaro evokuje vo mne  to dôležité “TEPLO DOMOVA”. 

Môj posledný príspevok bude patriť “vyskakovacej pohľadnici, ktorou chcem Monike a Matejovi zaželať 
na začiatku ich spoločnej cesty veľa dávajúcej, prijímajúcej, povznášajúcej, rastúcej, dvíhajúcej, 
nesúcej, rozprávajúcej, maľujúcej, spievajúcej, skláňajúcej sa, milujúcej, 
žiariacej Lásky, ktorá vytvára DOMOV.

     Na svoju pohľadnicu som použila biely kartón A4, 30,5 x 30,5 cm hárok scrappapiera od UHK GalleryDiamonds Jubilee
perleťový biely a šedý papier na výrezy písmen, kvetov a srdiečkových kytíc 
     Z bieleho kartónu som vyrezala základ pohľadnice, viď priložené foto. 


Kartón som oblepila scrappapierom s rozmermi o 2 mm menšími z každej strany. 
Použila som obe strany scrappapiera, aby bola pohľadnica zaujímavejšia. 

Pred zlepením som papier pre efekt prešila strojom so striebornou niťou. 

Vnútorné vsadky som vlepila postupne tiež ešte pred zlepením krabičky, ako to môžete vidieť na priložených fotkách. 






Po zlepení som postupne dozdobila viditeľné vnútro lepenkovým výrezom, srdiečkovými kyticami 
a výrezmi  kvetín. Na výklopnú prednú stranu som umiestnila mená budúcich mladomanželov 
a na prednú stranu krabičky som vyembosovala zlatým práškom pečiatku s názvom Veľa šťastia. 

Na zadnú stranu krabičky som prilepila kapsičku na peňažný dar. Tá je z vyrobenej miniobálky, 
ktorej som odstrihla jednu časť. Na prednú stranu kapsy som raznicou vyrazila polkruh 
pre ľahké vyberanie a embosovacou kapsou nasucho vyembosovala motýlí motív. 



Pohľadnica má netradičný rozmer, tak som si na ňu z veľkého výkresu vyrobila obálku. 
Mám výborného pomocníka od We R Memory Keepers. 


Pre tých, ktorí často vyrábajú tieto vyskakovacie pohľadnice odporúčam zakúpiť si šablónu od Marianne design. 
Ušetrí kopec času a merania. Ale mne osobne sa páči táto od základov vyrábaná viac. Tak a hotovo. 



Zajtra nachystám chalanom košele, kravaty, nohavice, topánky a môžeme svadbovať. 
Navliecť ich do spoločenských šiat však bude oveľa náročnejšie ako napísať tento článok. 
No verím, že sa mi to podarí...

     To je odo mňa na dnes všetko. Ďakujem Lucke, že ma pozvala hosťovať na svojom blogu. 
Bola to pre mňa zaujímavá skúsenosť. A ďakujem aj Vám, scrapžienkam, že ste ma čítali. 
Majte krásnu jeseň, bohatú na farby, rodinnú pohodu a tvorivú náladu... 
Vianoce sa totiž blííížia závratnou rýchlosťou!
Ako bonus pridávam pár svojich Vianočných lastovičiek :-)





8 komentárov:

  1. Bei, krááásne pohladničky..ďakujem, že si nám ukázala svoj minimalizmus...je nezameniteľný a mooooc krásny, pa Z.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ach, toto je nádhera, celé a úplne všetko. Vďaka, Bei, za tvoje inšpirácie, boli skvelé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jani, dakujem za pochvalu, isla som do toho s malou dusickou, lebo je tazko nieco nove vymyslat, ale tesim sa, ze som vas mohla aspon trosku onspirovat k jednoduchym a efektnym darcekom:-)

    OdpovedaťOdstrániť