23. septembra 2019

Darček pre muža


Ahojte všetky scraperske duše. 

Je rovnako ako minule sobotná hlboká noc 
a ja viem, že keď nenapíšem niečo práve teraz, 
tak cez týždeň to už so 100% istotou neurobím vôbec.

     U mňa je jeseň bohatá na sviatky mnohých mojich priateľov. 
Aj dnes má meniny jeden môj vzácny kamarát... 
Takže môj dnešný príspevok bude chlapsky orientovaný. 
Čo sa dá podarovať chlapovi, aby to nebol len ďalší scrapersky pracholapač, ale niečo pekné a zároveň užitočné? 
Samozrejme okrem fľaše vína... Tú mu podarovať nemôžem. Má totiž vína plnú pivnicu :-)



Neviem ako vy, ale ja určite prichádzam do veku, keď na to, čo si nenapíšem, jednoducho zabudnem. 
Rozhodla som sa preňho vyrobiť užitočnú krabičku plnú blokov, aby na nič nezabudol... 
Hádam sa mu to zíde...

Na výrobu krabičky som použila 1 kraftový papier A4, 
1 hárok ozdobného papiera 30,5 x 30,5 cm od Studio Light, biely povrázok, 
výrezy štvorcových prešívaných šablón, výrezy kvetín z bieleho perleťového papiera 
a kúsok velumu, na ktorý som si vytlačila vlastný text. 
No a samozrejme z papiernictva bloky bieleho papiera na zapisovanie (9 x 9 cm).


Z kraftového papiera som si urobila základ pozostávajúci z 3 častí. 
Naryhovala som ich tak, ako to môžete vidieť na fotografii. Sú tam uvedené miery v cm,
 ale aj v inčoch, keďže mám ryhovačku od We R Memory Keepers, je to pre mňa jednoduchšie. 

Krabičku som oblepila rovnako naryhovaným ozdobným papierom, ktorý som narezala o pár milimetrov menší, 
aby kraftový základ bol sčasti viditeľný. Predtým, ako som časti spojila dokopy, 
na časť prednej strany som šablónou vyrezala tenký obdĺžnik , aby sa bloky dali jednoducho vyberať. 

Mala som dilemu, či vrchnú stranu nepredĺžim tak, aby výrez zakryla. 
No kvôli mužskej praktickosti som od toho upustila. Zlepenú krabičku som obviazala bielym povrázkom
samozrejme bez mašličky a vrch som dozdobila textom a výrezmi, ako to môžete vidieť na fotke. 
Verím, že budúcemu majiteľovi prinesie radosť. 
Zaujímalo by ma, čo zo scrapdielne zvyknete podarovať mužom vy...

Prajem Vám pohodový pracovný týždeň, 
bohatý na jesenné farby a trochu času pre seba a tvorenie.

4 komentáre:

  1. Krásny darček...ja mam večný problém vytvoriť niečo pre mužov...už len obyčajná pohľadnica ma dostáva do úzkych :) Inak...nikde nevidim obrázok ako si naryhovala ten papier...alebo len zle pozeram? Ďakujem za nápad :) Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zuzi nefotila som to, lebo som ten ozdobny prilozila na kraftovy a podla neho presla kostou a hned zlepovala obojstrankou aby vzniklo pismeno c-je to ta poslednej fotke, bocne strany nie su v jednom kuse:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Super ďakujem krásne za odpoveď a za priložene foto <3

      Odstrániť
  3. A zaklady kraftu su naryhovane na fotke podla mierky ktoru som tam pridala v cm aj v incoch:-)

    OdpovedaťOdstrániť