28. mája 2019

Leporelo a exploding box

Ahojte, 
môj posledný príspevok na blog bude leporelo... a exploding box. 
Premýšlala som, čo by som mohla vyrobiť, chcela som niečo také, čo by bolo pre mňa nové. 
Aj napriek tomu, že mám doma už pekne dlho odložených niekoľko základov na leporelo, ešte som žiadne nevyrobila.
Leporelo je skvelý mini album na tie najdôležitejšie fotky. 
Náš dedko veľmi rád ukazuje fotky svojej vnučky tetám v obchode, takže toto leporelo bude preňho perfektný darček. 
Nech tie fotky ukazuje pekne štýlovo :)

Na výrobu som použila biely základ na leporelo
a úžasný papier s detským motívom 
Toto je asi prvý výtvor po veľmi dlhej dobe, ktorý nemá moje obľúbené ručné prešívanie :)



Fotky do leporela ešte nemám povyberané, takže ich budem vlepovať neskôr. 
Za tie 4 roky, čo je naša slečna na svete, sa ich nakopilo toľko, že mám problém vybrať tie naj, 
aby bol dedko spokojný :)
Nie každý obrázok v leporele je prilepený, takže fotky sa dajú vsunúť aj pod vlajočky, balóny a aj pod zajačikov.

Keďže mi zostala ešte kopa materiálu a ja sa v poslednej dobe snažím minúť všetky „zbytky“, 
vyrobila som ešte aj exploding box. Dá sa povedať, že aj toto je moja premiéra. 
Vyrobila som doteraz len jeden jediný exploding box a aj to nie takýto „klasický“.


Vo vnútri je mini kapsička na peniaze. 
Prázdne biele kruhy sa dajú vymeniť za kruhy vyplnené textom s prianím podľa potreby.


Na vrchnák krabičky som z vnútornej strany nalepila šnúrku. 
Na jej konci visí kôš so zajačikmi a balónmi. Po otvorení krabičky to vyzerá, akoby lietali :)

Použitý materiál:
Fialová stuha a množstvo malých perličiek. 
Lepenkové výrezy.

Ďakujem Lucke, že som mohla tento mesiac prispievať mojou tvorbou na jej blog :)
 

4 komentáre:

  1. To je krasne..tie papiere su su nadherne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Janka, úžasné! Leporelo je ozaj štýlové... To budú tety pozerať 😉. Aj exploding box je nádherný! Tiež ich nerobím ale ma to svoje čaro. Ďakujeme za krásnu tvorbu 😘

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Janka veľmi zlaté to je ♥ A lietajúci balón nemá chybu, paráda :-)

    OdpovedaťOdstrániť