6. mája 2019

Vitaj, Janka...

Ahojte,

srdečne vás vítam pri čítaní blogu v mesiaci máj.
Moje pozvanie prijala šikovná žienka Janka, ktorá sa vám predstaví v nasledujúcich otázkach.

Porozprávaj nám niečo o sebe (kým si, čo máš rada, čo ťa zaujíma či inšpiruje).
Ahojte. Som taká neposedná žienka, ktorá musí stále niečo kreatívne tvoriť. Šijem, pečiem, šperkujem, scrapujem, 
tvorím kadečo pre moju malú slečnu. Som mama 4-ročnej princezny a panička dvoch chlpatých mačiek (a aj muža mám :D). 
Od začiatku roka som aj vedúca v materskom centre. Tu robím dielničky pre naše malé deti, 
kde sa snažím zúžitkovať všetok prebytkový materiál :D


Ako si sa dostala ku scrapbookingu?
Pred dávnymi rokmi som objavila digitálny scrapbooking, vtedy som presne nevedela čo to je, ale veľmi ma to zaujalo. 
Odcestovala na nejaký čas do Anglicka, kde som prepadla záľube v robení bižutérie, šitiu tašiek a najmä pečeniu koláčov :).
 Aj, keď ma to všetko bavilo a bolo toho veľa, stále som hľadala niečo, čo by ma zaujalo ešte viac. 
A potom to prišlo, našla som obchod so scrapbookovým materiálom. Bola som ako v nebi :D 
Hneď ako som vošla dnu, vedela som, že toto je to, čo by som chcela robiť naplno. 
Počas šiestich rokov v Anglicku som našla veľa scrap obchodov a navštívila niekoľko scrapbookingových výstav. 
Celú dobu som však skôr materiál iba “škrečkovala”, intenzívne som sa tomu začala venovať až po príchode na Slovensko 
a nástupom na materskú dovolenku.  Pôvodne som chcela robiť hlavne album pre dcérku a pre našu rodinu, 
ale ako sa hovorí “obuvník chodí bosý”, tak okrem nás som už vyrobila album asi každému :D

Čo prevažne alebo najradšej tvoríš?
Najčastejšie tvorím detské albumy, pohľadnice a receptáre. 
Poslednú dobu som však prepadla obálkam na peniaze. Tie sú teraz u mňa top. 



Máš obľúbenú značku produktov, s ktorým najradšej tvoríš?
Obľúbenú značku nemám. Kupujem to, čo ma nejako zaujme. 
Avšak, keď vidím čokoľvek s motívom lapačov snov, musím to mať :D

Vymenuj 5 pomôcok, bez ktorých nemôžeš pri svojej tvorbe existovať.
Jednoznačne obojstranná lepiaca páska, bez nej ani krok neurobím. 
Scrapbookový papier, najmä celé sady, s nimi sa mi robí najlepšie. 
 Lepenkové výrezy, veľa výrezov. Základy albumov, zápisníkov a receptárov. 
A ešte orezávatko a rezacia podložka sú mojou súčasťou :D 

Ďakujem Janke za odpovede
a od vás čakám, že ju na scrapshop-ovom blogu privítate.
Napíšte komentár pod tento príspevok a Janka jedného z vás v nedeľu vyžrebuje. Výhrou je táto krásna sada papierov:

Krásny týždeň všetkým tvorilkám...

10 komentárov:

  1. Jankine albumy a receptare su perfektne. A aj obalky som zaregistrovala :) lentak dalej!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No krásné je to a dětský pohled je znát, dodává tvoření na roztomilosti a jemnosti. Moc se těším na Tvé inspirace, vítej Janko. Vidím, že na blogu scrapshopu budu nonstop. Solidní závislost si ve mně pěstujete... :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jani, krasne kusky, obalky su krasne, farebne,fantazia pracuje na plne obratky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. oooo nádhera...Janku ja ešte nepoznám!! ako je toto možne? :) tak sa teším na všetky práce <3

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vitaj Janka :D super inšpirácia

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásne albumy aj receptáre 😍 teším sa na novú dávku inšpirácie.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jani, aspon som sa co to nove dozvedela...tak vitaj...tesim sa na castejsie prispevky od teba...mne sa najviac pacia tvoje receptariky... tie su super...

    OdpovedaťOdstrániť