21. mája 2019

Zápisník

Ahojte.
Milujem lapače snov a veci s nimi spojené. 
Keď sa objaví sada papierov s týmto motívom, musím ju hneď mať. 
Lapače sú moja malá srdcovka.
Na tento projekt som si vybrala sadu papierov od Laserowe Love – Indiana 
základ na zápisník s predtlačenými stranami.

  Sada papierov obsahuje krásne obrázky kvetov a zvierat, ktoré sa skvelo kombinujú s lepenkovými výrezmi.

Dlho som premýšľala, aké použiť ochranné rohy a priechodky. 
Nakoniec som vybrala všetko v zlatej farbe. 
Zlatá sa skvelo hodí k žltým očiam vlka, ktorý na zápisníku dominuje.

Samozrejme som si nemohla odpustiť ručné prešívanie na okrajoch zápisníka :) 

Do zápisníka som vložila 2 rozdeľovače. Dve stránky, ktoré som jemne dozdobila výrezom z lepenky.


Spolu zo zápisníkom som vytvorila aj niekoľko pohľadníc.

Použitý materiál:
Lepenkové výrezy,
Rohy, 

Majte krásny týždeň,

2 komentáre: