14. mája 2019

Herbár

Ahojte!

Na tento projekt som sa už chystala veľmi dlho, 
no nikdy som si naň nenašla čas. Prvý Herbár pre Karolínku.
Minulý rok v lete sme začali s dcérkou zbierať rôzne kvietky. Všade kam sme išli sme si nejaké natrhali. 
Lenže kým sme prišli domov, tak nám zvädli alebo sa pomačkali na dne tašky. 
Preto som so sebou začala nosiť zošit, kde sme ich hneď vložili a vylisovali. A takto to išlo celé leto. 
Cez zimu som si povedala, že áno, áno už spravím poriadny herbár, ale nič som neurobila. 

Nenašla som vtedy vhodný papier, ktorý by ma zaujal. Až doteraz :)
U Lucky som si vybrala papier značky STUDIO LIGHT – Romantic Botanic 
a základ na album ECO-SCRAPBOOKING – Grudniownik

Táto kolekcia sa skvelo hodí na Herbár. 
Prednú stranu som ozdobila lepenkovými výzermi kvetín a lístkov, enamelkami a ručným prešívaním.

Poslednú dobu ručne prešívam asi všetko čo robím. 
Zaberá to viac času než vytvoriť celý album, ale výsledok stojí za to :)
Herbár som celý otupovala hnedou farbou RANGER – Distress Oxide – VINTAGE PHOTO
aby dostal taký vintage nádych. 

Na vnútornu stranu herbáru som nalepila vrecko, nemá ešte presný účel. 
Zatiaľ som doň vložila kartičky z použitej kolekcie papierov.

Pôvodne viazanie albumu som si trochu poupravila podľa svojich predstáv.
Tento herbár asi nie je taký ten skutočný herbár. Je to herbár teraz už 4 ročnej slečny, 
ktorý má svoje muchy. Kvietky sa nám aj niekoľko krát opakujú a asi ešte aj veľa krát zopakujú. 
Ale nám to nevadí, každým doplnením sa budeme v popise kvetín zlepšovať :)


Na tento Herbár som použila:
Lepenkové výrezy 
Enamelky  

 

3 komentáre: