17. novembra 2016

TÉMA MESIACA: Vianočné darčeky... Katka C.

Môj darček pre maminku <3


Pekný deň prajem,
v mesiaci november sme mali vyrobiť darček pre niekoho z našich blízkych.
Ja som dlho nerozmýšľala a vybrala som si svoju maminku  
Je to skvelá žena, ktorá prežila mnoho, 
vždy si so všetkým poradila a (neskromne) vychovala dve úžasné deti – mňa a môjho brata.

Aj potom, čo som vyletela z hniezda, je jednou z najdôležitejších osôb môjho života. 
Pred tromi rokmi to bola ona, ktorá dostala môj úplne prvý scrapbookový výtvor 
a ja som si uvedomila, že od vtedy som jej nič nevyrobila.
Spravila som jej teda krabičku na šperky. 
Tento nápad som mala v hlave už dlhšie, ale nikdy nebola vhodná príležitosť na jeho uskutočnenie. 
Až doteraz.

Najskôr som si z tvrdého papiera vytvorila telo krabičky. 
To som oblepila scrapbookovým papierom. 
Na vrchnú časť krabičky som vytvorila vatelínom vyplnenú látkovú ozdobu, 
a tú som ešte dozdobila  papierovým a lepnkovým výrezom, mašličkou a ružovým tagom, 
ktorý je zatiaľ len jemne zasunutý v celej kompozícii, pretože chcem, aby si naň sama mamina niečo napísala.
Do vnútra som ešte vyrobila papierovú vložku potiahnutú rovnakou látkou ako je vrch krabičky.



Verím, že môj darček maminu poteší a Vás inšpruje k výrobe niečoho podobného. 
Vianoce máme predsa za dverami.

Pekné tvorenie praje

5 komentárov: