23. novembra 2016

Origami Box a hrátky s foamiranom

Ahojte:)

Musím sa s vami podeliť o dielka z novej kolekcie LemonCraftu - Gossamer Blue. Tie papiere sú tak náááádhernééé :)  
Aj keď je to samá ruža, písmo, filigrán... spojila som ich ľadový nádych s Vianocami.

A tak vzniklo ďalšie dielko na darovanie aj s prianím.

Obdivujem origami krabičky.
Mám ich za darček a zároveň na uloženie darčeka :)

Pohľadnička vznikla akosi spontánne.
Padlo mi do rúk razítko snehuliakov koledníkov a flitre zároveň. Tak sa zrodil nápad na Shaker Card 
(po našom "chrastítková" pohľadnica )
Vo vnútri hrkajú korálky, hviezdičky a biele guľôčky.
Zopár som ich nalepila v hornej časti nad snehuliakmi, aby všetky nepadli na spodok, keď pohľadnička stojí.

Testujeme s Luckou Foamiran. Hmota podobná gume je ďaleko tenšia a získava si obrovskú popularitu na výrobu kvietkov.
Ja som z nej povyrábala vianočné ruže na krabičke a pohľadnici.
Kvietky sú zasypané glitrami, dozdobované trblietkovým lepidlom, čo im dáva krásny zamrznutý efekt.

Snáď ste potešili očká a ak niekto bude hľadat' tutoriál na krabičku, jeden je napríklad tu:

a na vrchnáčik tu:

Na projekte som použila:
drevené ozdôbky
foamiran na kvety
pigmentové podušky na farbenie foamiranu a razítkovanie
glitrové lepidlo
krajku
ako chrastítka perličky, flitre
glitrový prášok
hobby lepidlo a tavnú pištoľ

Krásne tvorenie,

2 komentáre: