7. novembra 2016

Krabička na USB

Ahojte tvorilky! 
Dnes by som vám chcela ukázať jeden zo svojich posledných projektov. 
Napriek tomu že vrchol svadobnej sezóny už máme dávno za nami, sú tu ešte posledné svadobné lastovičky tohto roku. 
Vo svete digitálnych technológií sa neustále posúvajú formy prenosu a archivácie dát. 
A tak som vyrábala krabičky na USB kľúče pre svadobného kameramana, 
ktorý v takejto forme odovzdá novomanželom svadobné video. 

Z lepenky, ktorú som použila ako základ, som si vyrobila knižný box. 
Odporúčam na výrobu celého boxu lepenku, pretože je to dostatočne pevný materiál ktorý drží tvar. 
Množstvo návodov na výrobu krabičky nájdete na internete. Lepenkovú základňu som oblepila scrapbookovým papierom 
a dno krabičky vystlala saténom, aby USB kľúč ležal v príjemnom a elegantnom prostredí :) 
Samozrejme nesmeli chýbať kvetinky a lepenkové výrezy. 
Musím povedať, že tento typ krabičiek mám rada, 
lebo majú naozaj veľké využitie a ozdobiť si ich môžte podľa vlastného vkusu a potreby. Ich tvorba je hlavne o presnom meraní.



​Na výrobu som použila:
stuhu
satén

Prajem vám krásny jesenný deň :)

4 komentáre: