29. novembra 2016

Adventný kalendár

Pekný deň všetkým! 
Ani sme sa nenazdali a je to tu znova. Vianoce sú pred dverami, treba upratovať, piecť a variť. 
Úloh je veľa a času málo, a tak som si vyrobila adventný kalendár s malými odmenami.
Ako každý adventný, aj tento obsahuje 24 priečinkov – v mojom prípade krabičiek. 


Každú som pracne vytvorila za pomoci ryhovacej podložky, ozdobila scrapovým papierom 
a na vyťahovanie som použila zlatú stuhu. Z malej kruhovej raznice som vytvorila kruhy, 
ktoré som prerezala na polovicu. Na polkruhy som následne napísala čísla a nalepila ich na krabičky. 
Použila som 3D pásku, čím som docielila, že polkruhy vystupujú.

Rám pre jednotlivé krabičky som vytvorila z hrubej lepenky 
a vrch som ozdobila lepenkovými výrezmi – nápisom, sobíkom a vločkou, ktoré som nezvyčajne nalepila postojačky.
S odmeňovaním začíname 1. decembra.

Použité materiály:
Scrapbookový papier
Hrubší papier na krabičky
Ryhovacia podložka

Pekné tvorenie praje

7 komentárov: