4. novembra 2016

DIY Washi páska

Máte radi washi??? Že sa pýtam.  A stalo sa Vám už, že ste narýchlo potrebovali motív, ktorý ste nevedeli zohnať? 
Mne sa to stáva pravidelne a dlho som rozmýšľala, čo s tým.

Ponúkam Vám teda rýchly návod, ako si takú „washi pásku“ urobíte aj doma z vellumu. 
Zámerne som však použila úvodzovky, samozrejme, kvalita nie je zrovnateľná s originálnym produktom, 
no vo veľa prípadoch postačuje 
Tak teda poďme nato.

Najskôr som si v počítači pripravila motívy, ktoré som plánovala vyrobiť.

V ďalšom kroku som podložila A4-ku vellum papiera obyčajným kancelárskym papierom, 
aby mi ho tlačiareň „nezožula“. Použila som nato washi pásku :D

Tlačiareň na vellum vytlačila môj motív.

Vellum som narezala na pásiky a podlepila priehľadnou obojstrannou páskou.



A vo finále som svoje originálne washi pásky použila v projektíku.

Simple. Easy. Vyskúšajte...

Použitý materiál:
Vellum, alebo aj pergamenový papier
Obojstranná lepiaca páska (pozn. Lucie: dnes dôjde veľké množstvo :))

Pekné dni praje

2 komentáre: