29. júna 2023

Závesná ozdoba k narodeniu dievčatka

Srdečne vás pozdravujem!
Tento týždeň som nemusela dlho premýšľať, čo vám ponúknem ako inšpiráciu.
Mojej kamarátke sa totiž narodila dcérka – a teda bolo rozhodnuté!
Závesná ozdoba pre dievčatko!
Najskôr som premýšľala nad ozdobou vo forme rozetky, no takú som už kedysi robila,
a tak mi napadlo, že skúsim trochu atypický formát.
Použila som pohľadnicu vo forme body, ktorú nájdete u Lucky v obchode.
Ja som si ju trošku prispôsobila - spodnú časť som skrátila a boky obstrihla.
Na oblepenie som vybrala papier z kolekcie Celebrations Rouge 2 - 08 od SCRAP AND ME.
Okraje som otupovala pečiatkovou farbou a z aranžérskeho drôtiku som urobila vešiak.


Aby ozdoba bola pevnejšia, rozhodla som sa, že obe jej časti zlepím,
no ešte predtým som si nalepila okolo goliera a rukávov čipku, ktorú som nariasila,
prevliekla som vešiak cez body a následne som to zlepila.
Takto sa zároveň vyriešil spôsob zavesenia ozdoby.
Až teraz som nalepila aj vrchnú bodkovanú časť papiera.






A aby to neboli len obyčajné body, ja som sa rozhodla z toho urobiť detské šaty.
Iste ste už videli mnohé pohľadnice so šatami alebo sukňou, mne osobne sa veľmi páčia
a rozhodla som sa takúto sukničku vytvoriť.
Použila som ten istý papier v celej jeho šírke 30,5 cm a dĺžke 16 cm.
Priznám sa, že som ten papier zohýbala len tak od oka.
Treba dávať pozor a papier ohýbať jemne, aby sa nepretrhol.
Následne som aj dolu na sukničku prilepila tavným lepidlom čipku.
Až potom som prilepila sukňu k hornej časti
a toto miesto som prekryla saténovou stuhou a spustila ju po dĺžke sukne.


Následne som uviazala zo špagátu mašľu a na jej konce som umiestnila drevené koráliky.
Na mašľu som dala vystrihnuté lístky a kvet vyrobený z akvarelového papiera,
okolo urobila celú kompozíciu s typickými doplnkami pre dieťatko -
ako je fľaša, oblečenie, topánočky a hračky.
Všetky komponenty som ako zvyčajne potiahla Glossy Accentom.


Bodky, ktoré sú na papieri som na niektorých miestach označila tekutými perlami, čo trosku oživilo celé šaty.


Na sukničku som ešte prilepila motýle a na špagáte tzv. visačku z pečiatky Vitaj na svete!
 

Verím, že ozdoba poteší a vás inšpiruje k tvorbe!

Použitý materiál:
Body - základ na pohľadnicu RZECZY Z PAPIERU
Papier z kolekcie SCRAP AND ME - Celebrations Rouge2 08
CRAFT O´CLOCK - Hello Little Girl
LEMONCRAFT - Leaves 06
MINTAY - Baby Book
NUVO - Vintage Drops
pečiatková poduška
Glosy Accent
pečiatka
špagát, saténová stuha, textilná čipka,
lepidlo, tavná pištoľ

1 komentár: