23. júna 2023

Minialbum pre pani učiteľku

Krásny piatkový deň prajem!

Koniec školského roka sa blíži míľovými krokmi. 
S ním je spojené aj poďakovanie sa pani učiteľkám.
Môj najmladší syn práve končí štvrtý ročník a mini album, 
ktorý som vytvorila je poďakovaním od každého žiaka osobitne 
(každé dieťa v ňom má dvojstranu s fotografiou a odkazom pre pani učiteľku). 

Prvá a posledná dvojstránka je venovaná spoločným fotografiám z rôznych školských akcií.

K tejto sade boli vyrobené aj obrázky (veeeeľmi veľa obrázkov), ktoré si môžete vystrihnúť -
ja som takto nimi ozdobila všetky strany v albume a ešte sa mi veľa zvýšilo :)

Osobitne som vytvorila obal albumu a osobitne strany so špirálovou väzbou
(je potrebné, aby bola jedna strana navyše - tú potom prilepíme na obal albumu).
  
 




Verím, že sa pani učiteľka poteší
a pamiatka v podobe albumu s ďakovaním ju zahreje pri srdci aj v ďalších rokoch. 
 
Použitý materiál:
biely kartón 300 g/m2
kovová špirála
stuha

1 komentár: