9. júna 2023

Blahoželanie k promócii

Pozdravujem všetkých nadšencov tvorby z papiera!
Lucka Vám ponúkla ako inšpiráciu krásny album s pohľadnicou, 
ja sa budem trošku opakovať formou pohľadnice, ale pri úplne inej príležitosti. 
Je to ukončenie vysokoškolského štúdia a následne promócia.
Vždy, keď takúto pohľadnicu pre niekoho robím, spomeniem si na svoje študentské časy, na štátnice 
i na ten pocit, keď som v ruke držala diplom. 
Je to krásny moment a verím, že aj moja pohľadnica podčiarkne túto slávnostnú chvíľu 
a poteší obdarovanú osobu a vás ostatných inšpiruje k tvorbe!

Základ pohľadnice tvorí kraft papier v rozmeroch 10,5 x 18,5 cm.
Prvá vrstva je ružový papier z kolekcie LEMONCRAFT - Mum´s love, druhá vrstva hnedá, 
ktorú som nalepila došikma je z kolekcie CRAFT O´CLOCK - Vintage Sky
podobne ako aj zadná strana pohľadnice.


Okraje papiera som prešla ničičom papiera
Keďže štúdium vyžaduje prečítanie množstva odbornej literatúry a osoba, 
ktorú chcem obdarovať študovala osobitne literatúru a jazyky, 
použila som ako základ celej kompozície práve knihy, ktoré sú z kolekcie STAMPERIA - Vintage Library. 
Celé motívy kníh som podlepila lepenkou, aby pôsobili plastickejšie.

Vytlačila som si text známej študentskej hymny Gaudeamus igitur, veď bez nej si nevieme ani predstaviť takú promóciu!
Text som otrhala, protiľahlé rohy som stočila dovnútra, aby vytvorili efekt starej listiny.
Text aj okraje som otupovala hnedou pečiatkovou farbou a tiež podlepila lepenkou, rohy som vyzdvihla nahor.
Na text som prilepila lepenkový výrez kalamára s perom a diplomom a zaliala glossy accentom.

Z pravej strany som umiestnila kompozíciu z kvetov a lístkov, ktoré obopínajú text hymny. 
Kvety sú vyrobené z papiera a lístky vyrezané pomocou vyrezávacích šablón.
 
Na dotvorenie lístkov som použila NUVO - Vintage Drops
ktoré akoby vytvárali bobuľky plodov na vetvičkách. 
Na záver som hore umiestnila štítok gratulácie, 
ten som prilepila len na okrajoch, aby bol vypuklý.


Vo vnútri pohľadnice je text, ktorý som tiež len otrhala a otupovala, aby pôsobil jednotne s celou pohľadnicou.


Verím, že pohľadnica bude pre vás inšpiráciou v prípade, že budete tiež chcieť potešiť niekoho, 
kto vo vašom okolí práve úspešne ukončil štúdium na vysokej škole. 
 
Použitý materiál:
kraft papier

1 komentár: