5. júna 2023

Mini album a pohľadnica pre dievča k prvému svätému prijímaniu

Milé tvorivé duše,
hoci s oneskorením, ale predsa vám dnes predstavím moju inšpiráciu.
Katka sa už rozlúčila s inšpiráciami na prvé sväté prijímanie, 
no ja som bola včera hosťom až na dvoch slávnostiach prvého svätého prijímania.
Mini album a pohľadnica k prvému svätému prijímaniu sú mojou inšpiráciou.






Album vznikol na základe online kurzu AniaTworzy -
a použitím kolekcie papierov LEMONCRAFT - Linen Story.





 Pohľadnica je vyrobená zo zvyškov papierov po výrobe albumu,
ktorej hlavným motívom je použitý výrez z lepenky firmy Kreatywna Pracownia.
Kvietky z textílie (bavlny) som si kúpila
a stále verím, že sa ich naučím robiť sama :)
Verím, že hoci "sezóna" slávností prvých svätých prijímaní je za nami, 
inšpirujete sa na našom blogu aj budúci rok.
 
Použitý materiál:
kraft kartón, gramáž 300 g/m2
biela šnúrka
výrez z papierovej lepenky Kreatywna Pracownia (K3279) 
samolepiace perličky

1 komentár: