7. júna 2024

Svadobná i narodeninová pohľadnica v krabičke

Milé čitateľky,
inšpiráciu na dnes som si pripravila ja (Lucia). Ide o svadobnú i narodeninovú pohľadnicu v krabičke.
Pred nedávnom som vložila do obchodíka kolekciu papierov UHK GALLERY - Body & Soul.
Zatiaľ sa nepredal ani jeden kúsok (nechápem prečo?), no ja som si ju hneď jednu sadu odložila bokom
a vyrobila som tieto dve pohľadnice v krabičke k dvom rôznym príležitostiam.

Narodeninová






Svadobná






Prekrásne kvety a bukové lístie krásne dopĺňajú rôzne kompozície.
Tak ako? Bude táto kolekcia Vaša najbližšia, ktorú si kúpite?

Použitý materiál:
kovové šablóny na Big Shot
výrezy z papierovej lepenky (K3345, K3349)
textilné kvietky
zlaté gélové pero

1 komentár:

  1. Krásne pohľadnice! A krásne papiere...neboj, príde čas a papiere sa predajú ako teplé rožky...:)

    OdpovedaťOdstrániť