31. mája 2024

Narodeninová pohľadnica pre dievčatko so shakerom

Po dlhej dobe som sa rozhodla urobiť projekt, ktorý bude adresovaný dieťaťu.
Je to stojaca pohľadnica pre dievčatko, ktoré oslávi jeden rok 
a na pohľadnicu som umiestnila aj shaker. 
Na výrobu som použila mix rôznych kolekcii papierov od rôznych producentov. 
Chcem podotknúť, že nie sme viazaní tvoriť z jednej kolekcie a množstvo papierov 
a grafík na vystrihovanie sa dá medzi sebou kombinovať. 
Na ozdobenie som použila aj flitre, glosy accent, ktorým som zvýraznila jednotku a motýle. 
Okrem grafík určených na vystrihovanie som použila aj vyrezávacie šablóny - 
konkrétne na balóny, girlandu a na samotný rámik na shaker box. 
Stojací systém je zabezpečený textom slovenskej pečiatky, ktorý je podlepený 2 mm lepenkou. 
Verím, že malej oslávenkyni sa bude pohľadnica páčiť 
a tiež dúfam, že som Vás inšpirovala k detskej tvorbe. 



 
 


LEMONCRAFT - Hope - ELEMENT & BASIC 8x8 (18 ks)
ALCHEMY OF ART - Hello Baby Girl 6x12 (8 ks)
MINTAY PAPERS - Baby Book 6x8 (24 ks)
acetátylová fólia
flitre, korálky
RANGER – Glossy Accents (18 ml)
lepidlo
lepenka 2 mm
3D obojstranná páska 3 mm
vyrezávacie šablóny CRAFT & YOU
slovenská pečiatka

1 komentár: