14. júna 2024

V odtieňoch čiernej

Zdravím vás, kreatívne duše! 
Dnes prinášam takú atypickú inšpiráciu. Možno si mnohí poviete, čo to má znamenať?! 
Priznám sa, že si uvedomujem, že nie každému toto ulahodí. Ja však milujem čiernu farbu 
a vždy márne snívam o tom, že mi niekto urobí čiernu pohľadnicu :) 
Asi sa zasmejete, pretože moje pohľadnice sú väčšinou farebné, plné kvetov. 
Áno, mám rada kvety, farby, ale čierna farba je moja top. Nie som v tom sama a poznám pár ľudí, 
ktorí takúto farbu ocenia aj na blahoželaní k narodeninám či meninám a vôbec im to nepríde nevhodné. 
 
Počas prispievania na Luckin blog som vždy tak niekde v hĺbke chcela urobiť niečo v čiernom odtieni 
a asi teraz prišiel čas. Moje pohľadnice sú úplne jednoduché (aj to je na mňa atypické :)), tentoraz žiadne 3D! 
Chcela som vám ukázať krásu čiernej farby v kombinácii s bielou. Základ tvorí čierny a biely kartón, 
na vrchnú vrstvu som použila pečiatku a motív som zvýraznila horúcim embossingom, 
použila som vyrezávaciu šablónu štvorlístka a to vždy v kontrastných farbách k podkladu. 
Lístky som previazala stuhou, doplnila tekutými perlami a textom slovenskej pečiatky. A tu je výsledok! 
 
Som zvedavá na vaše reakcie. Budem veľmi rada, ak mi napíšete do komentára, 
aké emócie to vo vás vyvolalo, či máte radi čiernu farbu 
a či ju používate vo svojich projektoch v takej miere, ako som to urobila ja.




Použitý materiál:
kartón čierny
kartón biely
embossovacie prášky
silikónová pečiatka - písmo
tekuté perly
saténová stuha
pečiatková poduška čierna a biela
lepidlo 

1 komentár: