13. apríla 2023

Pohľadnica pre najlepšiu kamarátku

„Verný priateľ je ako mocná pevnosť, kto ho nájde, našiel si poklad.“ (Sir 6,14)

Našli ste v živote taký poklad? Človeka, ktorý vás vie pochopiť, vypočuť, pomôcť vám?
Ktorý sa vie s vami tešiť aj plakať, ktorý vás vie podporiť v tom, čo robíte a keď nevládzete,
tak vás vie doslova nakopnúť a donútiť ísť ďalej? Človeka, ktorému môžete bezhranične veriť a viete,
že sa vám nikdy neotočí chrbtom? Ja som našla! Je to moja najlepšia kamarátka Veronika,
ktorej je venovaná aj dnešná inšpirácia.

Veronika obľubuje ružovú farbu, preto som sa rozhodla použiť kolekciu papierov Elegance
s jemnou ružovou farbu a krásnou kombináciou ružových a bielych ruží.
Zvolila som DL formát a základ som urobila z bieleho 300g kartónu.
Všetky strany pohľadnice sú oblepené papierom z tejto kolekcie,
nakoľko to pôsobí jednotne a elegantne.



Ruže sú vyrobené z bieleho akvarelového papiera (160g),
ktorý som nafarbila ružovou pečiatkovou farbou, aby ladili s farbou kolekcie.
Lístky som vyrezala pomocou vyrezávacích šablón a nafarbila zelenou pečiatkovou farbou.
Niektoré som nechala aj biele. Pod kvety som nalepila trochu bieleho tylu,
aby kvetová kompozícia pôsobila jednotne a vyplnili sa zároveň aj prázdne miesta.
Na spodnú časť pohľadnice som nalepila výrez z lepenky od KP „ Buď požehnaná“
ktorý pozostáva z dvoch častí.
Spodnú som nafarbila zelenou pečiatkovou farbou, vrchnú časť ružovou.
Na túto ružovú vrchnú časť som použila ešte priesvitný embossovací prášok,
aby výrez pôsobil elegantnejšie a bol zároveň aj spevnený. 
Medzi ruže som ešte prilepila bielu mašľu zo saténovej stuhy.

Okolo kvetov som nalepila biele perly a pomedzi lístky som naniesla zelené a biele tekuté perly.
Na ruže som urobila glosy accentom perličky rôznych veľkostí, ktoré pôsobia ako kvapky rosy.

Pohľadnica pre Veroniku je hotová! 
Verím, že som vás inšpirovala, aby ste aj vy potešili svoju kamarátku či už pri príležitosti nejakého sviatku, 
alebo len tak z vďaky za to, že sú takíto ľudia súčasťou nášho života!

Použitý materiál:
biely kartón 300g
kolekcia papierov Elegance 12x12 od Lemoncraft
pečiatkové podušky Memento
glossy accent
vyrezávacie šablóny Craft and You CW228, CW145
lepenkový výrez KP
lepidlo Magic
biela saténová stuha, tyl
tekuté perly a perly

1 komentár:

  1. Katka, krásna pohľadnica....nie je nad najlepsiu "kamku"...určite sa jej bude páčiť :)

    OdpovedaťOdstrániť