20. apríla 2023

Album pre muža

Milé tvorivé duše,

dnes by som sa Vás chcela inšpirovať k tvorbe pre muža.
Iste je to pre niektoré ťažší oriešok (niekto si nevie výrobu dielka bez kvietka ani predstaviť).
Verím však, že to nie je problém, pretože producenti papiera myslia aj na mužov.

Ja som nemala problém, pretože obdarovaný muž je cyklista a má rád hory
- výber papiera nemohol byť iný než LEXI DESIGN - Summer in Mountains.




Opäť som sa inšpirovala bezplatným kurzom,
tentokrát od Olgy Bielskej na youtube: prvá časť a druhá časť.
 


S kolekciou papierov sa mi pracovalo výborne, keďže obsahuje aj obrázky tématicky ladiace, 
ktoré si stačí vystrihnúť.
Rámiky zo "zlatého" papiera, pod ktorý sa vsunie fotografia, sú vyrezané na Big Shote šablónou.




 Lepíte si aj vy fotografie z výletu v prírode do albumu?
Nie je nič krajšie ako zaspomínať si na krásne chvíle pri prezeraní fotografií.
Príjemné chvíle pri tvorbe spomienok Vám prajem...

Použitý materiál:
kraft papier
kolekcia papierov LEXI DESIGN - Summer in Mountains
lepidlo

1 komentár:

  1. Lucka, klobuk dole....ja vzdy bojujem ked mam nieco vytvorit pre panov....tebe sa album podaril na jednotku :)

    OdpovedaťOdstrániť