24. marca 2016

Zápisníčky

Vitajte pri čítaní môjho ďalšieho príspevku, 

dnes som si pre Vás pripravila zápisníčky a to hneď tri s malým fotopostupom :)

Najprv som si narezala papiere (prevažne v pastelových farbách, ale môžete použiť aj biele kancelárske papiere) na požadovanú veľkosť a pripravila obal zápisníčkov, ktorý pozostával z papierovej lepenkyobojstranného papiera. K papierom som zladila autorskú kresbičku vytlačenú na štruktúrovanom papieri a nitky potrebné k zošitiu zápisníčka.

Najzdĺhavejšou a zároveň najnáročnejšou časťou bolo šitie zápisníčka. Papiere som si namerala a urobila dierky. Pripravila hrubšiu ihlu, nitku (véééľmi dlhú) a „šila“. Veľa návodov ako zápisníček správne zošiť nájdete aj na najznámejšej internetovej video stránke.

V zápisníčkoch som následne urobila dierky a vložila priechodky. Cez priechodky som prevliekla stužky, ktoré slúžia na zatváranie zápisníčkov. 

Keď bola tá najnáročnejšia a najzdĺhavejšia časť hotová nasledovalo „zdobenie“ obalu zápisníčka autorským obrázkom. Použila som aj kúsok bieleho papiera, raznice na papier a čiernu fixku na dokončenie. Už len zaviazať mašličku a hotovo :) 

Skúšali ste aj vy výrobu šitého zápisníčka? :) 
Ak nie, tak dúfam, že som Vás inšpirovala a motivovala k jeho výrobe. 

Pekný deň želám,

5 komentárov: