10. marca 2016

Fotoalbum „It’s a girl“

Dobrý deň všetkým,

na dnes som si pre Vás pripravila celkom novú inšpiráciu z mojej dielne.

Odkedy som plánovala svoju svadbu, stále viac a viac som sa točila okolo šijacieho stroja. Viem, že v scrapbookingu to nie je žiadna novinka, no u mňa táto sféra doteraz absentovala. O to viac som bola výsledkom milo prekvapená.




Vytvorila som A4-kový fotoalbum pre dievčatko. Slúži na mapovanie tehotenského bruška maminky a tiež prvých 12-tich mesiacov malej slečny. Je výnimočný tým, že pozostáva z dvoch titulných strán – jednej menšej a jednej väčšej.
Obe sú obšité šijacím strojom, čím na nich vznikol veľmi zaujímavý efekt. Stuha sa nezaväzuje na boku, ale cez celý album,
ktorý potom pôsobí ako previazaný darček. 

Okrem priestoru samotnej A4-ky, sa dá každý list otvárať a obsahuje miesto na písanie. Po zaklopení vzniká v každej strane kapsa, ktorá tiež môže ukryť pamätné maličkosti z tohto obdobia. Súčasťou albumu sú aj papierové krúžky, ktoré sú ukryté v obálke, zakomponovanej v albume. Maminka nimi môže dodatočne dozdobiť svoje fotografie.







Hoci to bola moja „strojová“ prvotina, výsledok ma milo prekvapil a zaistil šijaciemu stroju čestné miesto v TOP 10 pomôckach.

Pekné dni praje

5 komentárov: