13. marca 2016

Slim Mini Album

Ahojte priatelia,

do tohto príspevku som pre vás pripravila jednoduché obálkové dielko.
Ako základ tenučkého albumu poslúžilo 5 obálok o rozmere 12 x 19,5 cm.
Zlepila som ich k sebe navzájom tým dielom, ktorým zatvárame obálku.
Vzniklo tak trojstranové  dielko s dvoma rozkladacími stranami. 
Šiestu obálku bolo treba na vrecko na prednej strane.

Na prednej strane je vrecko :)


Jednotlivé strany som ozdobila krásnymi papiermi a ako akcenty pre jednotlivé strany som použila rôzne raznice a šablóny. Vytvorila som nimi miesto na popisy.

Ozdôbky som ponechala ploché,aby sa album dal dobre zatvorit'.

Pár d'aľších fotografií vás prevedie albumom:)



​Jednu obálku som po strane otvorila,aby sa do nej zmestilo prianie.
Môže však poslúžiť na ďalšie fotografie.



Takéto dielko môžete urobiť s akokoľvek veľkými obálkami a s toľkými stranami, koľko ich potrebujete. Odporúčam použiť kvalitné pevnejšie obálky a spoje ešte prelepiť bielou papierovou páskou. Zaručí, že album aj niečo vydrží :)

Na projekt som použila:
obojstrannú lepiacu pásku
krajky, stužku

Krásne tvorivé chvíle​,

4 komentáre: