19. mája 2023

Jednoduché pohľadnice k narodeniu dievčatka

Milé čitateľky,
srdečne Vás zdravím uprostred týchto upršaných dní.
Potešilo ma, keď ma oslovila známa, ktorá ma poprosila o výrobu pohľadnice k narodeniu dievčatka.
To by som nebola ja, keby som ich nevyrobila viac, aby si mohla vybrať tú, ktorá sa jej najviac páčila.
Keďže času na výrobu bolo menej, vyrobila som ich v jednoduchom štýle.








V tomto článku uvidíte tri rôzne pohľadnice. 
Všetky sú vytvorené z kolekcie papierov CRAFT O´CLOCK - Hello Little Girl a Oh, Girl!), 
ktoré sa mi zvýšili z výroby albumu (nájdeš tu).
 Sú veľmi jemne 3D, aby vošli do obálky - druhá vrstva je podlepená papierovou lepenkou.





 
Obrázky sú vystrihnuté zo sád a sú veľmi roztomilé.
Aby vyzerali plastickejšie niektoré sú potreté Glossy Accentom.
Gombíky a srdiečko sú prešité ručne bielou perlovkou.
Nápisy sú vytvorené pečiatkami so slovenskými nápismi.





 
Takto sú už pohľadnice pripravené na predaj - vložené s obálkou v priesvitnom sáčku,
ktoré nájdete tu (doplnené vypredané sáčky budú do týždňa).


Ktorú z pohľadníc by ste si vybrali vy?
Známa si vybrala tú štvrtú, tú ktorú som ani nestihla odfotiť :D
 
 Použitý materiál:
kolekcia papierov CRAFT O´CLOCK - Oh, Girl a Hello Little Girl
kolekcia papierov na vystrihovanie CRAFT O´CLOCK - Oh, Girl a Hello Little Girl
kovová šablóna na Big Shot
drevená pečiatka so slovenským nápisom
Glossy Accent
biele tekuté perly
biela fixka

1 komentár: