23. marca 2023

Veľkonočné pohľadnice

Pekný slnečný deň všetkým! 
 
Svieži vzduch, jarné slniečko, štebot vtáčikov 
i kvitnúce jarné kvietky nám hovoria, 
že prvý jarný deň je už za nami.
Každú chvíľu tu už máme sviatky Veľkej noci,
preto som si pre Vás pripravila inšpiráciu v podobe veľkonočných pohľadníc.
 
Často sa mi stáva, že ich tvorím "na poslednú chvíľu", 
preto sa teším, že tento rok ma tento blog "prinútil" ich vytvoriť skôr.
Veľmi sa mi zapáčila nová jarná kolekcia papierov z dielne P13 Spring is calling,
ktorá vyniká jarnými pastelovými farbami i motívmi.
Vytvorila som tri pohľadnice s identickou kompozíciou.
Ústredným motívom na pohľadnicovom základe klasickej veľkosti C6
je vyembosovaný (na pauzovacom papieri) Pán Ježiš pečiatkou z Laserowe Love,
vložený do rámika z papierovej lepenky firmy Kreatywna Pracownia.
Neviem ako vy, ale ja obľubujem vystrihovanie motívov,
ktoré potom postupne prikladám na pohľadnicu tak, aby to lahodilo oku :)
Ak vystrihovanie nemáte radi, môžete si kúpiť už vystrihnuté motívy.
Nápisy z Kreatywnej pracownie dotvorili celú atmosféru pohľadníc.
Na koniec (cez noc nechám vyschnúť) dodám na niektoré motívy priesvitný "lak".
Použitý materiál: 
 
 Už ste začali tvoriť veľkonočné pohľadnice?
Verím, že som vás svojimi "nakopnem" k ich tvorbe.

1 komentár: