9. marca 2023

Mini album starej mamy

 Milé tvorivé duše,

po dlhšej pauze našich inšpirácií na blogu som sa rozhodla 

opäť začať pridávať nové príspevky plné inšpirácií pre Vás.

Verím, že to viacerých poteší a povzbudí k tvorbe z milovaného papiera.

Dnes som sa rozhodla pridať inšpiráciu ja (Lucia).

Bola som oslovená starou mamou, ktorá chcela obdarovať samú seba mini albumom,

do ktorého si chce vložiť fotografie svojich vnúčat.

Stará mama požadovala, aby bol album úplne jednoduchý -
v rámikoch je biely výkres, ktorý ide jednoducho vysunúť
a na jeho miesto vsunúť fotografiu.
Je to fajn, pretože si na základe výkresu môžete fotografiu aj presne vystrihnúť na určené miesto.
Hoci to na fotografiách nie je vidno, na každej strane sa nachádzajú škvrny/fľaky/kvapky,
ktoré boli potreté embosovacím perom a zatavené zlatým embosovacím práškom,
čo ešte viac zjednotilo vzhľad albumu (zlaté škvrny - zlaté rámiky).
Keďže stará mama má aj vnukov aj vnučky vybrala som papiere, 
ktoré sa hodia pre chlapcov aj pre dievčatá:

 Použitý materiál:
papiere Craft O´Clock - Scent of Nostalgia
vyrezávacie šablóny
čipka
 
Takýto mini album je skvelým darčekom nielen pre staré mamy,
ale pre kohokoľvek milovaného.
Prajem Vám veľa radosti pri tvorbe,

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára