4. apríla 2019

Vitaj, Anka...

Vitaj Anka, vitaj apríl... :)

Nový mesiac máme už štyri dni a v tomto mesiaci sa budeme stretávať s Ankou.
Veľmi sa teším, že prijala moje pozvanie inšpirovať vás v tomto mesiaci.

Nech sa páči, Anka, predstav sa nám:

Porozprávaj nám niečo o sebe (kým si, čo máš rada, čo ťa zaujíma či inšpiruje).
Zdravím scrapmaniačky. Som jednou z vás a zároveň učiteľkou na druhom stupni
a mamou dvoch dospelých detí. Vo voľnom čase hlavne tvorím, lebo to je pre mňa príjemný relax. 
Ako rada vravím „fičím“ na papieri. 

Ako si sa dostala ku scrapbookingu? 
Ku scrapu som sa dostala tak nenápadne a postupne. Zaujal ma ručne robený darček, 
ktorý bol vytvorený z papiera technikou quilling a pri surfovaní na nete som zistila, 
že by som to možno aj skúsila. Veľkou oporou mi v začiatkoch bola pani Zdenka, 
ktorá spomínaný výrobok vyrobila. Poznáme sa iba cez internet, ale sledujeme sa 
a fandíme si navzájom. Takto som sa prezeraním rôznych stránok na nete prepracovala 
od papierových prúžkov až ku krásnym scrap papierom, ktorým som neodolala. 

Čo prevažne alebo najradšej tvoríš? 
Najradšej a najčastejšie tvorím pohľadnice a obálky, kde sa snažím využiť aj spomínaný quilling. 
Ale na Vianoce a Veľkú noc tvorím miesto pohľadníc radšej ozdoby - gule, vajíčka. 
Nevyhýbam sa ani albumom, ale nevytvorila som ich zatiaľ veľa. 
Momentálne podlieham viac a viac technike mixed media. 

Máš obľúbenú značku produktov, s ktorým najradšej tvoríš? 
Na značke produktov mi veľmi nezáleží. Rada tvorím z toho, čo ma zaujme a čo sa mi páči, 
s krásnym materiálom ide práca od ruky. Ale ak by som mala spomenúť, 
tak najnovšia objednávka u Lucky sú produkty od CRAFT O´CLOCK, AB studio a PRIMA. 

Vymenuj 5 pomôcok, bez ktorých nemôžeš pri svojej tvorbe existovať. 
Hoci najdôležitejšia je pre mňa pomoc a podpora môjho tolerantného a trpezlivého manžela,
z tých scrapbookových je to predovšetkým papier vzorovaný aj jednofarebný,
toho je stále nedostatok a treba mať poriadnu zásobu. :D    
Lepidlo resp. obojstranná lepiaca páska, nožnice – rezačka na papier,    
no a v neposlednom rade aj všetky tie nepostrádateľné drobnosti, 
bez ktorých by to jednoducho nebolo ono.


 Privítaj Anku na scrapshopovom blogu 
a vyhraj túto krásnu sadu papierov Echo Park (jednu podľa vlastného výberu):

Jedného z vás Anka v nedeľu vyžrebuje... :)

14 komentárov:

  1. Och,tolka kraaaaasa,radost sa pozerat :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Srdečne blahoželám k výhre. Prosím napísať e-mail: info@scrapshop.sk :)

      Odstrániť
  2. Anka, náááádhera, nááádhera náááádhera...obdivujem quillingove vecičky... na to treba veľkú trpezlivosť, tú ja nemám, preto len "slintam" :D. teším sa na ďalšie inšpirácie. Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mne sa tiez qiulling paci a obdivujem tu trpezlivost pri tom... kazdopadne krasna praca, vitaj a tesim sa na tvoje inspiracie... a tie tvoje vajka, gule su bozskeee :-) Verim ze bude aj nejaky postup na nieco nevsedne, co by som mozno mohla skusit. Lenka P /komentujem pod priatelovym mailom, nejak mi to na tentokrat inak nejde.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Lenka a skús vybrať postup, ktorý by ťa /resp. viacerých /zaujímal :D

      Odstrániť
    2. mna urcite zaujali gule, alebo vajka... zaujimalo by ma ako sa tvoria...

      Odstrániť
  4. Ahoj Anka, ten quilling je uzasny, ja mám pred ním respekt. Skúsila som to raz a nedopadlo to podla mojich predstáv :-) Páči sa mi kombinacia s scrap-papierom :-) .Teším sa na ďalšie príspevky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Nadi, aj ja som sa v začiatkoch potrápila :D

      Odstrániť
  5. Jůůů, to vypadá luxusně. Quilling v kombinaci se scrapem a navíc v tomto podání, no fakt pecka. Těším se na každou další inspiraci.

    OdpovedaťOdstrániť