19. apríla 2019

Pohľadnica

Pekný deň,

Vajíčka dokončené, zabalené...  konečne som sa dostala aj k inému  tvoreniu :D

Mám na mysli pohľadnicu. Vybrala som si prekrásne papiere AB studio,  
ktoré teda vedia pohladiť tú našu dušičku. Zaujal ma jeden z tagov a potom to už išlo ako po masle.  
 Voľba padla na kombináciu s marhuľovou farbou, ktorú dostal  kvietok vyrezaný šablónou z akvarelového papiera, 
 aj útržok opečiatkovaného a ofŕkaného papiera. 
Miesto si postupne našli aj odliatky zo silikónových foriem, 
ktoré som si vyrobila zo soft hmoty na poslednom kurze. 
Tie dostali náter, ale hnedou a bronzovou farbou. Stred kvetu som vytvorila 
z hnedého papiera pomocou okrúhlej raznice a nožničiek. Využila som quillingovú techniku, 
keď som z výrezu z raznice strihaním vytvorila prúžok papiera a z neho stáčaním 
od vonkajšieho okraja smerom k stredu vytvorila kvietok - stred . Ešte vystrihnuté papierové pierko, 
drobný quillingový kvietok, hrdzavý kovový odpadový materiál, sisal, flitre a nápis, 
troška váhania a presúvania všetkých tých komponentov.
Záverečné  pohladenie bielym gessom a brokátom. A takto to dopadlo :D




Použitý materiál:
čierny papier vyššej gramáže na základ pohľadnice
papiere AB studio
akvarelový papier
pečiatky, čierna poduška
olejové pastely
nápis /Prima/
čierny motúzik
výrez kvetu
výrez z okrúhlej raznice
flitre
odliatky zo silikónovej formy
gesso, brokát

Prajem vám všetkým krásnu Veľkú noc a po nej veľa tvorivých dní.

4 komentáre: