16. januára 2019

Vianočný album

Ahojte,

keďže máme zimu so všetkým, čo k tomu patrí, 
dnes mám pre vás pripravený album, ktorý som robila vo vianočnej nálade.

Je ladený do klasických vianočných farieb... zelenej a červenej..., 
doplnený trblietkami a kamienkami, pretože to k Vianociam patrí.


 Album je veľkosti 21 x 16 cm.
Niektoré stránky albumu sú doplnené skladačkami, 
takže sa doň zmestí 24 fotiek.








Použitý materiál: 
papierové výrezy,
akrylové farby, 
štruktúrovacia pasta.
Na dozdobenie som použila rôzne stužky, kamienky, flitre...

Teším sa na vás pri nasledujúcom príspevku,

PS: Z komentárov som vyžrebovala Rachab - 
prosím, napíš a požiadaj o výhru na e-mail: info@scrapshop.sk :)

1 komentár:

  1. Krásny album...raz keď budem veľká budem tieto albumy robiť aj ja...zatiaľ ich len obdivujem :)

    OdpovedaťOdstrániť