23. januára 2019

Album pre pána

Ahojte,
prajem vám krásny slnečný deň. 

Dnes som si pre vás pripravila album, 
ktorý som robila do daru pre pána (v rokoch) k jeho výročiu.

Budem ho ešte dopĺňať fotkami a komentárom k fotkám. 

Snažila som sa ho urobiť v takom decentnejšom prevedení, 
aby nebol veľmi prekombinovaný.

Dúfam, že sa bude páčiť :-) a jeho rodina bude tiež spokojná.










Na jeho výrobu som použila:
papiere značky  UHK Galerry – Terra incognita a Wabi-Sabi, 
pečiatková farba Distress Oxide
akvarelové a akrylové farby, 
a na improvizáciu som použila čierny čaj na farbenie J

Prajem pekný deň,

2 komentáre:

  1. je skvelí... ja sa priznám, že tvorenie pre pánov mi moc nejde...ja som vždy zúfalá, keď niečo musím vymyslieť :) takže klobúk dole pred týmto albumom... :), pa Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť