18. júna 2016

Wedding Card (mix media)

Ahojte :)

Svadby sú v plnom prúde a tak som aj v tomto duchu tvorila. Tentokrát predstavím  mix media pohľadničku.

Ako prvé som na akvarelový papier nastriekala dva spreje, dominantný je fialkový.
Po uschnutí prišla na rad šablóna a cez ňu nanesená textúrovacia pasta. 
Ešte kým bola vlhká, zasypala som ju trblietavým embossovacím práškom, ktorý som fixovala teplovzdušnou pištoľou, 
až bola pasta suchá. Verím, že fotografia vám to trblietanie umožní vidieť.

Na rad prišiel biely kvietok - ten je handmade​. Poslúžila mi vyrezávacia šablóna a po skrčení lupienkov 
a uložení vrstiev na seba som si ešte opäť sprejom zafarbila piestiky. 
Kvietok je potretý lepidlom, ktoré je hneď zasypané glitrovým práškom.

​Ružovým sprejom som farbila aj výrezy holubičiek. Papierová lepenka krásne chytá farbu. 
Textúru holúbkom dodala hrubozrnná pasta.

Nápis Special Day je z vyrezávacej šablóny. Je taktiež farbený sprejom.

Lístky pod kvietkom  dodali projektu nežnosť. Dúfam, že sa vám pohľadnička páčila 
že sa pustíte do skúšania farebných sprejov a ďalších mix média produktov :)
Som moc rada, že ich Lucka začína do obchodu naskladňovať :)

Na projekte boli použité: 

textúrovacie pasty
embossovací prášok

Krásne tvorenie,

2 komentáre:

  1. Krásna orgovánová prácicka! ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super trblietavá pohľadnica a ten kvietok je paráádny. Taká šablónka by nebola na zahodenie :))))

    OdpovedaťOdstrániť