10. júna 2016

Fotoalbum Tommy Hilfiger

Ahojte! 

Môj dnešný príspevok bude tak trochu zaváňať porušením autorských práv... ale verím, že ma nebonznete...
Vyrábala som album, ktorý bol darčekom pre kamarátkinu sestru – ktorá obľubuje túto značku. 
Keďže ide primárne o oblečenie, ihneď som siahla po textíliách a pustila sa do šitia.


Pri textilných albumoch vždy používam na spájanie otváracie krúžky a kovové priechodky. 
Mala som veľké plány ako dozdobím prednú stranu, 
no keď som si všetko pripravila, zistila som, že by to už bolo príliš a prvotná myšlienka by sa prekryla. 
Preto som použila len jednoduchý nadpis Memories.

Vnútro som dozdobila svojim klasickým spôsobom, v celom albume boli použité len tri farby – 
modrá, červená a biela.


Na zadnej strane trónia dve malé činčily, ktoré sú symbolom obdarovaných.

Album bol do veľkej miery experiment, ale dostala som naň krásnu pozitívnu odozvu.

Použitý materiál:

Pekné dni prajem

3 komentáre: